Ekranın Köşesindeki Kırmızı Nokta (Linux)
-

İlk defa karşılaşıyorum sebebi nedir bilen varmı ?
-
Nokta atışı olarak şu diyemeyeceğim ama Ekran kaydedici falan kurdun mu ya da çalıştırdın mı ?
-
Mr_Dark bunu yazdı
Nokta atışı olarak şu diyemeyeceğim ama Ekran kaydedici falan kurdun mu ya da çalıştırdın mı ?
yok hocam. Ekran kaydedici falan yok zaten linux kullanıyorum virüs yeme ihtimalimde çok düşük
-
Şunu dene bir;
CTRL+ALT+SHIFT +R olmazsa
Sistem ayarları -> Klavye -> Klavye kısayolları -> Sistem Etkinleştirmeyi kaldır
Mr_Dark tarafından 03/Ağu/16 12:25 tarihinde düzenlenmiştir -
Mr_Dark bunu yazdı
Şunu dene bir;
CTRL+ALT+SHIFT +R olmazsa
Sistem ayarları -> Klavye -> Klavye kısayolları -> Sistem Etkinleştirmeyi kaldır
hallettim hocam eyvallah yardımın için :)
-
Nvidia bunu yazdıMr_Dark bunu yazdı
Nokta atışı olarak şu diyemeyeceğim ama Ekran kaydedici falan kurdun mu ya da çalıştırdın mı ?
yok hocam. Ekran kaydedici falan yok zaten linux kullanıyorum virüs yeme ihtimalimde çok düşük
Yersen haberin bile olmaz:D
