folder Tahribat.com Forumları
linefolder Linux ve Diğer İşletim Sistemleri
linefolder Ekranın Köşesindeki Kırmızı Nokta (Linux)



Ekranın Köşesindeki Kırmızı Nokta (Linux)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nvidia
    Nvidia's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2013
    Erkek

    İlk defa karşılaşıyorum sebebi nedir bilen varmı ?


    Milyarlarca yıl ölüydüm dirildim ve tekrar dirilmemek üzere öleceğim günü bekliyorum!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Puro Sever
    Mr_Dark
    Mr_Dark's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    Nokta atışı olarak şu diyemeyeceğim ama Ekran kaydedici falan kurdun mu ya da çalıştırdın mı ?


    !!!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nvidia
    Nvidia's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2013
    Erkek
    Mr_Dark bunu yazdı

    Nokta atışı olarak şu diyemeyeceğim ama Ekran kaydedici falan kurdun mu ya da çalıştırdın mı ?

    yok hocam. Ekran kaydedici falan yok  zaten linux kullanıyorum virüs yeme  ihtimalimde  çok düşük 


    Milyarlarca yıl ölüydüm dirildim ve tekrar dirilmemek üzere öleceğim günü bekliyorum!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Puro Sever
    Mr_Dark
    Mr_Dark's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    Şunu dene bir;

    CTRL+ALT+SHIFT +R  olmazsa

     

    Sistem ayarları -> Klavye -> Klavye kısayolları -> Sistem Etkinleştirmeyi kaldır

     

    Mr_Dark tarafından 03/Ağu/16 12:25 tarihinde düzenlenmiştir

    !!!!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nvidia
    Nvidia's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2013
    Erkek
    Mr_Dark bunu yazdı

    Şunu dene bir;

    CTRL+ALT+SHIFT +R  olmazsa

     

    Sistem ayarları -> Klavye -> Klavye kısayolları -> Sistem Etkinleştirmeyi kaldır

     

    hallettim hocam eyvallah yardımın  için  :)


    Milyarlarca yıl ölüydüm dirildim ve tekrar dirilmemek üzere öleceğim günü bekliyorum!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo
    Nvidia bunu yazdı
    Mr_Dark bunu yazdı

    Nokta atışı olarak şu diyemeyeceğim ama Ekran kaydedici falan kurdun mu ya da çalıştırdın mı ?

    yok hocam. Ekran kaydedici falan yok  zaten linux kullanıyorum virüs yeme  ihtimalimde  çok düşük 

    Yersen haberin bile olmaz:D 

Toplam Hit: 810 Toplam Mesaj: 6
linux kırmızı nokta