Ekrendaki Simgeler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hell_fever09
    hell_fever09's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    arkdaşlar mrb ya mesela masaüstüne resimler klasörünü yerleştirmek istiyom yni maaüstünden tıklanınca girebilicek buna benzer şeyler işte  nasıl yapılıyor bi yardımcı olsanız??

     


    oh la la
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    Resimler klasörüne gel sürükle bırak taktiğiyle ya da sağ klik gönderden gönder .umarım doğru anladım sorunu

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    photoshop, fireworks, hatta paintte bile olur önce ciz ikonunu png olarak kaydet sonra ico uzantısına cevir.... png to ico diye google da arat

    edit : ikon yapımını sormuş sandım :D


    bassinyourface
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Rmk
    Rmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek

    Görmek istedigin Dosya yada ..Klasörü Sag tikla mouse vesilesiyle ..

    Gönder secenegini tikla ..

    Masaüstü Kisayol olustur u tikla ..bi de bakmissin istedigin olmus :D

    Elestiri: 

    bu uygulamadan sonra ..tahribat.com da ..hangi alana ..hangi konu acilir ..onu da bi arastir :D

    ekrandaki dersen daha aciklayici olur ..

    hadi kolay gelsin..


    Koyun gibisin kardesim, gocuklu celep kaldirinca sopasini sürüye katiliverirsin hemen ve adeta magrur, kosarsin salhaneye. Dünyanin en tuhaf mahlukusun yani, hani su derya icre olup deryayi bilmiyen baliktan da tuhaf. Ve bu dünyada, bu zulüm senin sayende. Ve açsak, yorgunsak, alkan içindeysek eger ve hala sarabimizi vermek için üzüm gibi eziliyorsak kabahat senin, -demege de dilim varmiyor ama- kabahatin
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hell_fever09
    hell_fever09's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek
    arkdaşlar mesala masaüstüne diyelimki osym simgeisini bırakıcam ve ona bastığımda sym sitesine gircek öyle yani

    oh la la
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    hell_fever09 bunu yazdı:
    -----------------------------
    arkdaşlar mesala masaüstüne diyelimki osym simgeisini bırakıcam ve ona bastığımda sym sitesine gircek öyle yani
    -----------------------------
    sık kullanılanlara ekle sonra sık kullanılanlara gir ve istediğin adresi sağ tıkla gönder/masaüstü(kısayol oluştur) yazan yeri tıkla o simgesiyle beraber olusturur.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hell_fever09
    hell_fever09's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    tamamda kardeş mesela resimlerim klasörünü masaüstüne bi tıklamayla gircek yni buna benzer şeyler o ne ile yapılıyo??????


    oh la la
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LuCiFeR
    LuCiFeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek
    dosyaya sag tıkla "gönder" secenegının ustune gel sonrada " masa ustune kısa yol olstur " secenegıne tıkla masa ustune gelıcektır...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nightshock
    Nightshock's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Nisan/2006
    Erkek

    Abi anladıgım kadarıyla seyi diosun dossayalara tek tıklanmada girilmesi sanırım değilsede olsun gene anlatiim

    bak şimdi denetim masasına orda klasör senecekleri var onu sec orda genel var ztn ilk ora acılır orda en altta yazıo ogeyi açmak için tek tıklat die ona bas  


    Ne İmZaSı İşİm OlMaZ
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hell_fever09
    hell_fever09's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek
    abim öyle diil istediğim şeyleri simgesi ile birlike masaüstünde göstericem ve tıklamayla gircek yni yni masaüstünde üstüne gelindiğinde

    oh la la
Toplam Hit: 1254 Toplam Mesaj: 10