Ekrendaki Simgeler
-
arkdaşlar mrb ya mesela masaüstüne resimler klasörünü yerleştirmek istiyom yni maaüstünden tıklanınca girebilicek buna benzer şeyler işte nasıl yapılıyor bi yardımcı olsanız??
-
Resimler klasörüne gel sürükle bırak taktiğiyle ya da sağ klik gönderden gönder .umarım doğru anladım sorunu
-
photoshop, fireworks, hatta paintte bile olur önce ciz ikonunu png olarak kaydet sonra ico uzantısına cevir.... png to ico diye google da arat
edit : ikon yapımını sormuş sandım :D
-
Görmek istedigin Dosya yada ..Klasörü Sag tikla mouse vesilesiyle ..
Gönder secenegini tikla ..
Masaüstü Kisayol olustur u tikla ..bi de bakmissin istedigin olmus :D
Elestiri:
bu uygulamadan sonra ..tahribat.com da ..hangi alana ..hangi konu acilir ..onu da bi arastir :D
ekrandaki dersen daha aciklayici olur ..
hadi kolay gelsin..
-
arkdaşlar mesala masaüstüne diyelimki osym simgeisini bırakıcam ve ona bastığımda sym sitesine gircek öyle yani
-
hell_fever09 bunu yazdı:
-----------------------------
arkdaşlar mesala masaüstüne diyelimki osym simgeisini bırakıcam ve ona bastığımda sym sitesine gircek öyle yani
-----------------------------
sık kullanılanlara ekle sonra sık kullanılanlara gir ve istediğin adresi sağ tıkla gönder/masaüstü(kısayol oluştur) yazan yeri tıkla o simgesiyle beraber olusturur. -
tamamda kardeş mesela resimlerim klasörünü masaüstüne bi tıklamayla gircek yni buna benzer şeyler o ne ile yapılıyo??????
-
dosyaya sag tıkla "gönder" secenegının ustune gel sonrada " masa ustune kısa yol olstur " secenegıne tıkla masa ustune gelıcektır...
-
Abi anladıgım kadarıyla seyi diosun dossayalara tek tıklanmada girilmesi sanırım değilsede olsun gene anlatiim
bak şimdi denetim masasına orda klasör senecekleri var onu sec orda genel var ztn ilk ora acılır orda en altta yazıo ogeyi açmak için tek tıklat die ona bas
-
abim öyle diil istediğim şeyleri simgesi ile birlike masaüstünde göstericem ve tıklamayla gircek yni yni masaüstünde üstüne gelindiğinde
