Elektrik Sarfiyatı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    Merhaba Arkadaşlar

    Zeytinyağı fabrikamıza alacağımız makinanın ne kadar elektrik harcadığını öğrenmek istiyorum bilgisi olan varsa söyleyebilir mi + suyun tonu ne kadar acaba ortalama bir fiyatı var mı ve ne kadar olur yaklaşık olarak

    Teşekkürler

    Kurulu Güç 74.95 kw
    Elektrik Tüketimi 35 - 40 kw / sa
    Su Tüketimi 800 - 900 lt / sa

    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Opter
    Opter's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2008
    Erkek

    Elektriğin Kw'nın ne kadar olduğunu öğrenmen gerekir


    Adalet dolu dünya, merhamet dolu dünyadan daha büyüktür. | Kuşandık sarı laciyi, Saraçoğlu yokuşlarında...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    herhangi bir elektrik faturasının arkasını çevirin orada 1kw'nin kaç kuruş olduğu yazıyor.

    1 litre su 1 kg olarak kabulet sek (876 birşey olcuaktı ama)  

     

    900 lt demiş yane aşa yukarı 750-800 kg gibi birşey eder 


    "
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

     

    arkadaşlar bu veriler ışığında bir tahminde bulunacak birisi var mı.






    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pisibaliqi
    Pisibaliqi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    kaç saat çalıştırıcan aleti?


    Fiat Justica Et Ruat Caelum...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    Pisibaliqi bunu yazdı:
    -----------------------------

    kaç saat çalıştırıcan aleti?


    -----------------------------

     

    24 saat 

    ama gece-gündüz 1er saatlik değeride verseniz olur hocam.


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    1kW 1000 Watt..

    standart bir ampülün 100 watt olduğundan yola çıkarsak;

    1 saatte 10*40 = 400 ampül yakmış kadar elektrik harcarsın.

     

    edit : 1kW 20 kuruş olsa.. 40*20 den 8 lira eder saatte.

    günde 8*24 den 192 TL

    ayda 192*30 dan 5760 TL

    fiyat aşa yukarı oynar 50-100 TL ye kadar oynar iline göre.


    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    Hybris bunu yazdı:
    -----------------------------

    1kW 1000 Watt..

    standart bir ampülün 100 watt olduğundan yola çıkarsak;

    1 saatte 10*40 = 400 ampül yakmış kadar elektrik harcarsın.

    fiyatını bilemem.

    gece-gündüz değişir.


    -----------------------------

    döte girecek desenize:/ sürümden kazanalım diye indirim yapmıyormu bu puştlar birde fabrika ile mesken aynı mı olur acep.



    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek

    Elektriğin kW saatine ne kadar ödediğini buradan kestirmemiz zor. Teşfik kapsamındamısın, özel trafo varmı vb. konulara göre fiyatlandırma değişir. Sana geln herhangi bir fatura (ama 3 fazlı yani sanayi elektriği faturası olsun. Küçük dükkan veya ev faturası olmaz) görmek lazım.

    Suyun fiyatı ise belediyeden belediye ye değişir. İstanbuldaki fiyatlandırma ile misal Giresundaki fiyatlandırma farklıdır. Yine aynı belediye sınırları içinde de olsan ev, işyeri,fabrika su fiyatları farklıdır.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolygaN
    HolygaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek

    Nitrous bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hybris bunu yazdı:
    -----------------------------

    1kW 1000 Watt..

    standart bir ampülün 100 watt olduğundan yola çıkarsak;

    1 saatte 10*40 = 400 ampül yakmış kadar elektrik harcarsın.

    fiyatını bilemem.

    gece-gündüz değişir.


    -----------------------------

    döte girecek desenize:/ sürümden kazanalım diye indirim yapmıyormu bu puştlar birde fabrika ile mesken aynı mı olur acep.



    -----------------------------

     

    Sanayi saati ile konutlarda kullanılan saatler aynı değil. Sanayi saatinde geceleri indirim var. Alacağın makinanın motorunun voltu mu  amperi mi nesi öyle bişeysi vardı o önemli. 

Toplam Hit: 1598 Toplam Mesaj: 10