

Elektrikler Geldi Gitti , Notebook Bozuldu
-
Şu bikac gün önce bulundugum yerde bi elektrik kesintisi oldu ve notebookun pili fln takılıydı , kapandı birden sonra tekrar acınca pilin sarjı yanıp sönmeye başLadı . bi geliyo bi gidiyo . pili çikartınca normal elektrikle çalışıyo pc , fakat pili takınca dediğim sorun aynen devam ediyor .
Bugunde acınca sistem dosyası hatası fln verdı , onarım yaptım sonra tekrar calıstırdım duzeldı . Servise gondermeyı dusunuyorum fakat hani musterı hatası kapsamına mı gırıyor nasıl oluyor pek bılgım yok .nasıl bı yol ızlememiz Lazım .Marka / ModeL : Acer 5739G serisi notebook . 2 yılgarantisi var . 2010 ocak ta alındı .Teknosa web'den .
-
bende pili soğusun diye derin dondurucuya koyup orda unutunca donmuş bi halde çıkarınca bozulmuştu 15dk falan gidiyo sonra bitiyo hemen bazen bitmeden kapanıyor falan
en kötü yeni bi pil alırsın
-
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
bende pili soğusun diye derin dondurucuya koyup orda unutunca donmuş bi halde çıkarınca bozulmuştu 15dk falan gidiyo sonra bitiyo hemen bazen bitmeden kapanıyor falan
en kötü yeni bi pil alırsın
-----------------------------7ne dıyım hocam sana :D
garantisi varmıs bisey deme git bu pıl sıkıntılı de gec :D ben oyle adaptor fanlar bataryayı degıstırtdım hp ye :D bıde cogundan ben sorumlu ıken:D
-
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
bende pili soğusun diye derin dondurucuya koyup orda unutunca donmuş bi halde çıkarınca bozulmuştu 15dk falan gidiyo sonra bitiyo hemen bazen bitmeden kapanıyor falan
en kötü yeni bi pil alırsın
-----------------------------olum ne beyın var sende:D
-
lityum havayla tepkimeye girmiş(tamamiylse sallıyorum:D)
hoca servise götür ek bi çözüm uygulama
-
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
bende pili soğusun diye derin dondurucuya koyup orda unutunca donmuş bi halde çıkarınca bozulmuştu 15dk falan gidiyo sonra bitiyo hemen bazen bitmeden kapanıyor falan
en kötü yeni bi pil alırsın
-----------------------------sonra ütülerdin bari :D
-
lenova bunu yazdı:
-----------------------------
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
bende pili soğusun diye derin dondurucuya koyup orda unutunca donmuş bi halde çıkarınca bozulmuştu 15dk falan gidiyo sonra bitiyo hemen bazen bitmeden kapanıyor falan
en kötü yeni bi pil alırsın
-----------------------------olum ne beyın var sende:D
-----------------------------
ben modem ısınınca koyuyom bişi olmuyo -
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------
lityum havayla tepkimeye girmiş(tamamiylse sallıyorum:D)
hoca servise götür ek bi çözüm uygulama
-----------------------------ahahha hocam yardın :D:D:D
git hoca 2 çemkir değiştirirsin
-
pmden gel