Elektronik Alet Kabı Ve Şevk
-
Meeeerhaba Müritler,
Malum YGS ve LYS sınavları yaklaşıyor.İlk dönem derse aşırı asılıyor olmama rağmen son zamanlarda aşırı performans düşüklüğü yaşıyorum.Bunu nasıl yenebilir,kendimi nasıl toparlayabilirim ? Bu konuda deneyimli arkadaşlardan özellikle.
Vede,evimde bulunan NES'i PSP gibi bir el aletine dönüştüreceğim.İçini hemen hemen hazırladım ancak dış kabını nerede yaptırabileceğim konusunda hiçbir fikrim yok,acaba bir öneri verebilir misiniz ?
Teşekkürler,sevgiler,saygılar,
Anne babaya selam,
Çağlar.
-
İlk dönem çalıştın çalışmasına da konuları bitirdin mi?
Bitirdiğin konuları %100 oranında hatasız yapabiliyor musun?
Hala eksiklerin var mı?
Bırak performans falan işlerini de odakla kendini, daha iş yeni başlıyor gördüğüm kadarıyla.
-
Çalıştığım,bildiğim konularda soru kaçırmıyor derecesine yakınım oldukça. Hala eksiğim var birçok konuda ama kapanamayacak şeyler gibi gelmiyorlar.
-
aha aha elektrikli alet we eşşek olarak okuduğuma inanmıorum ,)))
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
aha aha elektrikli alet we eşşek olarak okuduğuma inanmıorum ,)))
-----------------------------bende öle okudum.
postu okuduktan sonra konu başlığına tekrar baktım :)
-
NES dediğin ne ola ki x|
ilk dönem ne yapıyorduysan aynısını yap konsantre olmak için :) bilgisayarı kaldırmalısın öncelikle. dahasını istiyorsan kesinlikle cep telefonundan feragat..
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
aha aha elektrikli alet we eşşek olarak okuduğuma inanmıorum ,)))
-----------------------------inanamıyorum :| kapalı alanda fazla kalma :|
-
NES : Nintendo Entartainment System,bildiğin Atari :D
-
kimleri de görüyorum xD performansı da düşmüş abooo
