folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder Elektronik Alet Kabı Ve Şevk



Elektronik Alet Kabı Ve Şevk

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ashitaka
    Ashitaka's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2009
    Erkek

    Meeeerhaba Müritler,

    Malum YGS ve LYS sınavları yaklaşıyor.İlk dönem derse aşırı asılıyor olmama rağmen son zamanlarda aşırı performans düşüklüğü yaşıyorum.Bunu nasıl yenebilir,kendimi nasıl toparlayabilirim ? Bu konuda deneyimli arkadaşlardan özellikle.

    Vede,evimde bulunan NES'i PSP gibi bir el aletine dönüştüreceğim.İçini hemen hemen hazırladım ancak dış kabını nerede yaptırabileceğim konusunda hiçbir fikrim yok,acaba bir öneri verebilir misiniz ?

    Teşekkürler,sevgiler,saygılar,

    Anne babaya selam,

    Çağlar.


    Süngerler asla kötü bir gün geçirmez.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    İlk dönem çalıştın çalışmasına da konuları bitirdin mi?

    Bitirdiğin konuları %100 oranında hatasız yapabiliyor musun?

    Hala eksiklerin var mı?

    Bırak performans falan işlerini de odakla kendini, daha iş yeni başlıyor gördüğüm kadarıyla.


    He is finding himself.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ashitaka
    Ashitaka's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2009
    Erkek
    Çalıştığım,bildiğim konularda soru kaçırmıyor derecesine yakınım oldukça. Hala eksiğim var birçok konuda ama kapanamayacak şeyler gibi gelmiyorlar.

    Süngerler asla kötü bir gün geçirmez.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    aha aha elektrikli alet we eşşek  olarak okuduğuma inanmıorum ,)))


    dewdim dewrildim geldim
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    aha aha elektrikli alet we eşşek  olarak okuduğuma inanmıorum ,)))


    -----------------------------

    bende öle okudum.

    postu okuduktan sonra konu başlığına tekrar baktım :)


    He is finding himself.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    NES dediğin ne ola ki x|

    ilk dönem ne yapıyorduysan aynısını yap konsantre olmak için :) bilgisayarı kaldırmalısın öncelikle. dahasını istiyorsan kesinlikle cep telefonundan feragat..


    ...said addicted.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    aha aha elektrikli alet we eşşek  olarak okuduğuma inanmıorum ,)))


    -----------------------------

    inanamıyorum :| kapalı alanda fazla kalma :|


    Boş İşler Uzmanı..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ashitaka
    Ashitaka's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2009
    Erkek

    NES : Nintendo Entartainment System,bildiğin Atari :D


    Süngerler asla kötü bir gün geçirmez.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagilgurbuz
    cagilgurbuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    kimleri de görüyorum xD  performansı da düşmüş abooo


    The pain you feel today is the strength you feel tomorrow.
Toplam Hit: 1488 Toplam Mesaj: 9