folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Elektronikçi Müridler Bi Ricam Olacak



Elektronikçi Müridler Bi Ricam Olacak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Programmer
    Programmer's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2011
    Erkek

    En başta şunu belirteyim gene böyle ya elektroniğe  yönel ya programlamaya gibi konuyla daşşak geçecekseniz hemen konuyu terkedin!..

    Arkadaşlar hayata geçirilecek bir mini sumo robot projesine ihtiyacım var yazın boş durmamak adına sağlam bişeler  yapmak  istiyorum sakın aklınıza aha  elektronikçi olacak diye bişe getirmeyin olmayacam sadece bi projeye can verip ortaya bişeler koymak hoşuma gidiyor şimdiden tşekkürler

    NOT : Sandman Sen Hariç Sen Elektronikçi Değilsin Sen En Başta İnsan Değilsin Sen Holyone gibi Rene Gibi Ayrı Bir Canlı Türüsün  :D Kanıtıda Aşşağıda

     

    İlgi ve Uzmanlık Alanları


    c/c++/c#
    linux(LPI202)
    windows2003(MCSE+S+M)
    CCNA+CCDA ve yakında CCNP
    php
    java
    J2EE
    python
    ruby
    rubyonrails
    Qt-GTK
    telekominikasyon robotik ve bilimum elektronik


    Ayet var, ayet
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sherlock.
    r10aldinho
    r10aldinho's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2008
    Erkek

    http://www.biltek.tubitak.gov.tr/gelisim/elektronik/dosyalar/diger/sumo_robot.pdf

     

    internette çok kaynak var. araştırabilirsin

    http://www.otokon.itu.edu.tr/forum/index.php?topic=183.0


    İlk batışını ben gördüm güneşin, Gün dönümüne sen yetiştin, Kaptanı benim bu geminin, En son ben çıkarım, Panik etmeyin ___________________________________________________________ iletisim: www.tahribat.com@gmail.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Birdaha bu konularda geyik yapan olursa, geyik mesajıyla birlikte bu mesajımı desteğe mail atarak gönderin 2 şer gün uyaralım hocam arkadaşı...

    Bu arada bir daha bir proje başlatıp yarım bırakıp başka bir proje için konu acarsan hocam, diğer arkadaşlar bu mesajımla birlikte o konunun linkini gönderirse seni 4 er gün uyaralım, problem çözülmüş olur...

    Sumo robotunun fotografını tahribata koymadan yeni bi mesaj atma hocam...


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Hocam bu kaçıncı robot projen :)

    Robottan önce kademe kademe atlamalısın diye düşünüyorum. Birden robot yapabileceğini sanmıyorum.

    Robotu kısım kısım parçalarının denemelerini yapıp en sonunda birleştirmen daha mantıklı geliyor bana.

    Bu tarz birşeyler yapmadım. Kendi firmamız için basit bir robot kolu yapmıştım :p

    Bir bütün değil parça parça yapıp en son birleştirince daha basit oluyor işlem bilgin olsun.

     Edit;

    Robotta nasıl oluyor bilgim yok :p

    Kolunu kurduğum için bir fikir vereyim dedim :p


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    ben de bi ara heveslendiydim. dailymotion a girip homemade robot falan yazıp bi bak incele. ordakileri yapmaya çalış.

    şayet 5 10 tanesinde başarılı sonuç al olayı kavra ki daha güzel işler becer diye düşünüyorum.

    + o zamanlar uğraşırken bu ufak tefeklerin programlanması baya kolay gibiiydi. hazır gelenler bile vardı ya da ufak tefek değişiklik yaparak rahatca kullanabiliyodun.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aercys
    aercys's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2008
    Erkek

    http://d1205.hizliresim.com/x/r/6l923.gif

    Resimdeki devreyi yapabilirsin. Sesin geldiği yere göre ilerleyen bir robot. 2 adet mikrofon ve transistörlerden oluşuyor. Mikfrofonlardan yükseltilen ses işareti ile motorlar sürülüyor, motorların hızlarına göre de yön belirleniyor. Ucuza mal edip kolayca kurup çalıştırabileceğin bir devre. Temel oluşturması açısından faydalı olur diye düşünüyorum..


    0x62 0x75 0x6e 0x75 0x20 0x79 0x61 0x7a 0x61 0x6e 0x20 0x74 0x6f 0x73 0x75 0x6e 0x2c 0x20 0x6f 0x6b 0x75 0x79 0x61 0x6e 0x61 0x20 0x6b 0x6f 0x73 0x75 0x6e
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sherlock.
    r10aldinho
    r10aldinho's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2008
    Erkek

    bu işlerle ilk defa uğraşacaksan ilk olarak 

    ışığa duyarlı robot yapmanı tavsiye ederim.

    yine tübitak'ın bilim-teknik sitesinde vardı.

    http://www.biltek.tubitak.gov.tr/gelisim/elektronik/dosyalar/40/isik_izleyen_robot.pdf

    bu projeden başlayabilirsin. Çok basit. 2008 de yapmıştım bi arkadaşa.

    Eğer beğenirsen ilgin artarsa sumoya öyle geçmeni tavsiye ederim.

    Sumo biraz daha komplike çünkü, bunun malzemelerini her yerde bulabilirsin. devreside, yapımı da basit.


    İlk batışını ben gördüm güneşin, Gün dönümüne sen yetiştin, Kaptanı benim bu geminin, En son ben çıkarım, Panik etmeyin ___________________________________________________________ iletisim: www.tahribat.com@gmail.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    bence robot yerine picle yapacak projelere yönel hacı pic ile yüzlerce yapılacak proje var ve sen bu işe giriştinmi maddi olarakta iyiyse durumun malzemelerle çok güzel işler yapabilirsin hatta bunları sergileyebilirsin.


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cicosz
    cicosz's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek

    işlemcin sağlamsa a5/3 ü kır. cep telefonları algoritmalarını çöz yeni algoritmalarat üretip sat..bu seni daha çok geliştirir robottan kat kat fazlasıyla...ha illa robot diyosan su altı robotları üzerine bişeyler yap..ilerde iş görür

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ricin
    ricin's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2007
    Erkek

    cicosz bunu yazdı:
    -----------------------------

    işlemcin sağlamsa a5/3 ü kır. cep telefonları algoritmalarını çöz yeni algoritmalarat üretip sat..bu seni daha çok geliştirir robottan kat kat fazlasıyla...ha illa robot diyosan su altı robotları üzerine bişeyler yap..ilerde iş görür


    -----------------------------
    aynen katılıyorum....su altı robotu yap derim bende..


    üniversite öğrencilerine devre tasarımı yapılır...! tekdag-elektronik.blogspot.com/
Toplam Hit: 1415 Toplam Mesaj: 10