Elimdeki 2 Adet Yazıcı (Hp Ve Lexmark)
-
elimde 2 tane bir işe yaramayan kullanmadığım yazıcı var sizce nasıl değerlendirilebilir hp 1510 biri diğerinin modelini bilmiyorum çatı katında şu an ama oda yazıcı tarayıcı filan fonksiyonlu bunları nasıl değerlendirebilirim
Toplam Hit: 592 Toplam Mesaj: 1
