Elinde Delphi 7 Olanlar
-
slm arkadaşlar elinde delphi 7 pro veya enterprise olan varsa upload edebilirmi .
teşekkürler
-
700 mb lik cdyi mi ?
-
hmm desene oturduk simdi 5 ytl cd ye vercez neyse kendi mesajlarımda düzenle cıkmıyor neden biliyomusun cöpe tasicam konuyu
-
sen Taşıyamıyorsun :) konu taşıma yok artık.Olsun dursun konu bööle.
-
hoş gözükmüyo ondan forumumuzu çöplüğe çevirmemek için dedim ama neyse iyi geceler
-
www.phazeddl.com a bak orada vardir.
-
%
Toplam Hit: 839 Toplam Mesaj: 7
