

Elinde Windows Server 2003 İngilizce Olan?
-
beyler elinde olanlar varsa acaba upload edebilirmi?
-
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=80109
-
ontedi bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=80109
-----------------------------usta o türkce gördüğün gbi...
bana ingilizce lasım?
-
ergingur bunu yazdı:
-----------------------------ontedi bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=80109
-----------------------------usta o türkce gördüğün gbi...
bana ingilizce lasım?
-----------------------------
Üstad, konunun alt tarafındaki paylaşımda İngilizce olanı mevcut. -
ontedi bunu yazdı:
-----------------------------
ergingur bunu yazdı:
-----------------------------
ontedi bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=80109
-----------------------------usta o türkce gördüğün gbi...
bana ingilizce lasım?
-----------------------------
Üstad, konunun alt tarafındaki paylaşımda İngilizce olanı mevcut.
-----------------------------baktım oraya kanka ya linkler kırık ordaki?
-
kimsede yokmu ya:(:(
-
http://www.atomicwarez.com/software-downloads/86476-microsoft-windows-server-2003-enterprise-r2-sp2-iso.html
-
ontedi bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.atomicwarez.com/software-downloads/86476-microsoft-windows-server-2003-enterprise-r2-sp2-iso.html
-----------------------------hocam saol ilgileniyosun ama burdaki linklerinde hepsi ölmüş:(
bi tane server 2003 ing bulamadım:(