Elindeki Telefon Patladı; 1 Ölü
-
The Daily Telegraph gazetesinde yer alan bir habere göre 23 yaşındaki Hindistanlı çiftçi, patlayan cep telefonu nedeniyle hayatını kaybetti. Gopal Guijar isimli genç çiftçi, sahip olduğu Nokia 1209 ile görüşme yaptığı esnada henüz bilinmeyen bir nedenden ötürü telefonun patlaması sonucu olay yerinde hayatını kaybetti. Yüzünün çeşitli yerlerinden yanık izlerine rastlanan Gopal Guijar'ın hayatını kaybettiği bu üzücü olayda öne çıkan bir diğer nokta ise telefonun herhangi bir şarj ünitesine bağlı değilken, olağan bir görüşme sırasında patlaması. Daha önce de benzer bazı vak'alar yaşanmış ancak çoğunda güç hattına bağlanmış, şarj edilmekte olan telefonların patladığı gözlemlenmişti.
Özellikle giriş seviyesi telefonları için Nokia'nın en büyük pazarlarından biri olan Hindistan'da yaşanan bu olayın nedenleri araştırılıyor. Nokia 1209'un hangi sebep veya sebeplerden ötürü patladığı henüz netlik kazanmış değil..http://www.dailytelegraph.com.au/news/breaking-news/indian-man-killed-by-exploding-mobile-phone/story-e6freuyi-1225907019568
-
Olmaz öyle şey. Bazukadır o. Vuruyorlar vuruyorlar suçu cep telefonuna atıyorlar.
-
ToR5 bunu yazdı:
-----------------------------
Olmaz öyle şey. Bazukadır o. Vuruyorlar vuruyorlar suçu cep telefonuna atıyorlar.
-----------------------------Bazuka headshot :D
-
bir kere de mp3 player şarjdayken kızın elinde patlamıştı. bu da şarjda olabilir.
edit:şarj ünitesine bağlı değilken diyomuş.
-
televizyonda arto diye bi sivridil vardı bi ara, onunda telefonu şarjda iken patlamış ama marka vermemişti ibine, 2 yıl falan oluyor
-
götünde patlamdına şükretsin.
-
nokia açıklama yapar. cihaz orjinal değildir. veya cihazda kullanılan aksesuarlar orjinal değildir diye.
-
MaxeL bunu yazdı:
-----------------------------
götünde patlamdına şükretsin.
-----------------------------
Adam ölmüş nasıl şükredecek -
Branxian bunu yazdı:
-----------------------------
MaxeL bunu yazdı:
-----------------------------
götünde patlamdına şükretsin.
-----------------------------
Adam ölmüş nasıl şükredecek
-----------------------------:D hocam götünde patlasaydi haberde şöyle yazardı götünde patlayan telefonla öldü diye
-
başlığı okudum güldüm ne yahu bu bombayla mı yatıom ben yani her gece :D
