Elle Url Girişini Engelleme?
-
Elle url girişini engellemek istiyorum
aslında yapmak istedigim bir asp sayfasının sadece iframe ile açılması adres cubuguna elle url girisi yaptıgında yonlendirme fln olmasını istiyorum
bunu nasıl yapabilirim? -
popup olarak açtırabilirsin hocam javascriptle iptal edersin barları.
-
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
popup olarak açtırabilirsin hocam javascriptle iptal edersin barları.
-----------------------------hocam ben bunu yaptırmak istiyorum ornegin player.asp diye bir dosyam var ansayfadan bir linke tıklandgında player.asp?id=44 sayfasına gider ve içerigi gosteriyor
oysaki kullanıcı player.asp sayfasına direk girebiliyor bunu engeleyemezmiyiz sadece iframe olarak aç.ılsın -
Edit: flood cepten giriyorum
-
for php if ($id=="") { header("Location:hata.php"); } aynı mantikla asp için de yaparsın
-
WildWamqire bunu yazdı:
-----------------------------
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
popup olarak açtırabilirsin hocam javascriptle iptal edersin barları.
-----------------------------hocam ben bunu yaptırmak istiyorum ornegin player.asp diye bir dosyam var ansayfadan bir linke tıklandgında player.asp?id=44 sayfasına gider ve içerigi gosteriyor
oysaki kullanıcı player.asp sayfasına direk girebiliyor bunu engeleyemezmiyiz sadece iframe olarak aç.ılsın
-----------------------------hocam ajax'la player.asp'ye post atıp gelen verileri ekrana yazdırırsın player.asp'ye de bir kontrol koyarsın post methodu ile gelinmemişse hiçbişey göstermez.
-
en son sayfadan referrer istersin yahut iframeye verdiğin name i denetleyebilirsin eğer name tıklanan linkten farklıysa yönlendirir yahut kapatma kodunu eklersin
referrer olmaz zaten yeni sayfa ama name kısmı mantıklı geliyor nasıl olur onu bilmiyorum -
kesin bir yolu yok hocam postta atsan refererlada kontrol yapsan açmak isteyen herşekilde açar
-
Cosmic bunu yazdı:
-----------------------------kesin bir yolu yok hocam postta atsan refererlada kontrol yapsan açmak isteyen herşekilde açar
-----------------------------
ya elbet açılır ama 3. kullanıcıya karşı koruma olur kaldı ki sayfanın kendini referrer koruması ve javascript koduyla isim atayıp bu ikili korumayla aşılması epey zor olur. -
okula gidiyorum son 3 dersim var gelince ilgilenecem teşekürler fikirleriniz için
