Empire Earth
-
arkdaşlar bu oyun nasıldır?
hotfile linklerini bulmak mümkünmü iyice soğudum hotfile dan . aradıkalrımı bulamaz oldum
-
Bir güzel 2000 yapımı ama tum caglar var atom bombası vs.ben 3 merak ediyom ama.2 yi sevmedim
-
Zamanında çok oynardım, ama grafikler şu an seni tatmin etmeyebilir. Oynanış falan iyidir, multisi acayip eğlencelidir zaten.
http://btjunkie.org/torrent/PC-GAMES-Empire-Earth-Full-Game-zip662369505239-278/4232f223cee1bd362c3f944bfbd1a6288d0e03ba3b24
Yukarıdaki torrent çalışıyormuş, bolca verified'ı var.
-
aga torentten bastım ama yüzde 98.8 de bağlantı 0 lanıyo? :)
-
Oyun güzeldir. İki tane düşman yap (onlar kendince dost olsun) o zaman daha güzel oluyor.
-
Arşiv araıyorsan Emule - Fincanmod ile ara bayağı eski bir oyundur.. Uzun soluku oynanması gerekir..
-
WILL UNDER ATACKKK!!!!!!!!! son zaman karşıya nano age pc kendime prehistoric age alıp oynuyodum. çok oynadım en sonunda pes etti oyun açınca pc yi kitliyo artık :D
