folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Empire Earth 2 Nasıl Oynanır?



Empire Earth 2 Nasıl Oynanır?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    arkadaşalr biraz değişik geldi bana bilerek çağ atlamıyorum mesela tesadüf olarak atlıyorum.

     

    sonra arada bir sağ üst köşede birşeyler çıkıyo onları seçiyorum ama neyin neis bir bilgim yok.

     

    birde hammade listesinde 3 5 tane birşey var onlarıda anlamadım. bilenler ilk adım için bir iki şey söyleyebilirmi

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    bana cok karısık gelmişti 1 den sonra oynamadım

    eger 3 ü oynarasan haber ver merak ediyorum


    Ölümlü dünya. Yasin 38. Ayet
Toplam Hit: 1974 Toplam Mesaj: 2