

Emrah Çelik Yada Türkçe 3Dmax Eğitim Seti Lazım Arkadaşlar
-
arkadaşlar bi arkadaşıma bunun eğitim seti lazım. upload edebilcek durumda olan yada elınde link halınde bulunan birisi varsa yardımcı olabilir mi acaba?
-
şu siteye bak hocam varsa burda vardı
-
baktım hocam ama oradada yok işte ya .s
-
ayrıca bunun dışında paylaşabiliceğiniz uzun eğiitim setlerinin linklerini atarsanız cok sevınırım arkadaşlar.
-
bende var tr3d nin seti bulamazsan upload edeblirim bi hafta icinde
-
kardeşim upload edersen cok sevınırım kurban olurum sana . cok acil lazım kardeşim :d bulduklarım pek işe yarar şeyler deil zaten senınkı ıyı bişiydı bellıkı upload edersen sevınırım valla ya (:
-
http://rapidshare.com/files/402995904/CD1.DepoDepo.FR.ARAGORN.part1.rar
http://rapidshare.com/files/403006415/CD1.DepoDepo.FR.ARAGORN.part2.rar
http://rapidshare.com/files/403017084/CD1.DepoDepo.FR.ARAGORN.part3.rar
http://rapidshare.com/files/403019685/CD1.DepoDepo.FR.ARAGORN.part4.rarhttp://rapidshare.com/files/403100885/CD2.DepoDepo.FR.ARAGORN.part1.rar
http://rapidshare.com/files/403109240/CD2.DepoDepo.FR.ARAGORN.part2.rar
http://rapidshare.com/files/403115326/CD2.DepoDepo.FR.ARAGORN.part3.rar
http://rapidshare.com/files/403116001/CD2.DepoDepo.FR.ARAGORN.part4.rar
http://rapidshare.com/files/403121941/CD3.DepoDepo.FR.ARAGORN.part1.rar
http://rapidshare.com/files/403128064/CD3.DepoDepo.FR.ARAGORN.part2.rar
http://rapidshare.com/files/403129771/CD3.DepoDepo.FR.ARAGORN.part3.rar
http://rapidshare.com/files/403135706/CD4.DepoDepo.FR.ARAGORN.part1.rar
http://rapidshare.com/files/403141884/CD4.DepoDepo.FR.ARAGORN.part2.rar
http://rapidshare.com/files/403148399/CD4.DepoDepo.FR.ARAGORN.part3.rar
http://rapidshare.com/files/403148582/CD4.DepoDepo.FR.ARAGORN.part4.rar
http://rapidshare.com/files/403155180/CD5.DepoDepo.FR.ARAGORN.part1.rar
http://rapidshare.com/files/403161867/CD5.DepoDepo.FR.ARAGORN.part2.rar
http://rapidshare.com/files/403169120/CD5.DepoDepo.FR.ARAGORN.part3.rar -
cok saolun usta ne varsa alabılırım valla ellerinizde .. en ıyılerı olursa cok mutlu olurum ya. allah razı olsun hepınızden saolun (;
-
Clostridium bunu yazdı:
-----------------------------
cok saolun usta ne varsa alabılırım valla ellerinizde .. en ıyılerı olursa cok mutlu olurum ya. allah razı olsun hepınızden saolun (;
-----------------------------Bende arıyorum bu aralar 3d!ye merak sardım buldukça burdan paylaşırız, sanrım şuan için en iyi kaynak başlangıç olarak bunlar, ilerleyen zamanlarda yabancı tutorial'ları anlayabiliriz:))