En Hızlı Windows 7

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    selamlar

    çıktığından beridir ultimate kullanıyorum, home premiumun daha hızlı çalıştığını söyleyenler oldu.doğrumu acaba?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Selanikli
    Selanikli's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2009
    Erkek

    bence doğrudur neden dersen ultimate şirket sürümü home premium ev sürümü adı üstünde o yüzden home premium öneririm...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Peroksit
    Peroksit's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    Ultimate'de ekservisler var diye biliyorum bitlocker gibi yazılımlar olduğundan çok az belki olabilirde sanmam ben 


    http://www.youtube.com/watch?v=OH4eOQ6ZI0Q - - - - - http://www.youtube.com/watch?v=TqErNP20gpI - - - - - https://www.youtube.com/watch?v=fhr5UBZh1rY
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    ultimate kullaniyorum gerekli ayarlari yaparsan gayet hizli
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Bilgisayarın gücüne bağlı en hızlı starter çalışır çünki en çok kırpılmış en az özellik ondadır.

    ultimate ise full sürümdür , kişiye göre ihtiyacınız olabilecek özellikler ile donatılmıştır.

    64Bit bir işlemciniz 2GB ve üstü ram varsa  ultimate 64bit işinizi görecektir.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Hiçbir sürüm arasında hız farkı yoktur.

    Üst sürüme geçtikçe sadece özellik eklenir,

    atıyorum home sürümlerinde windows klasik tema yokken, professional ve ultimate'de vardır.

    Ya da bitlocker, ağ oluşturma cart curt gibi şeyler.

     

    Arada olabilecek tek performans farkı açılıştaki hız farkıdır, o da 1-2 saniye!..

     

    .

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    ultimate gerçekten daha yavaş. efektlerden mi diye düşünüp efektleri kapatarak da denedim, yok daha yavaş kalıyor. sebebi daha fazla özellik olması. tabi şunu diyeyim mesela 2gb ram varsa 1gb ekran kartı varsa falan farkı gözle görmek kolay değil. ben 1gb ram 216mb ekran olan bilgisayara kurdum hepsini. fark göze batıyor. professional ile home premium arasında pek fark yok hız olarak. özellik olarak profesyonel daha mantıklı.

    yani makine yavaşsa ve hız istiyorsan home, biraz hızdan fedakarlık edeyim diyorsan professinel kurmak lazım.

    ultimate ise yavaş bilgisayarda kurulmaz. home premium ise iyidir de profesyonel kur onu kurana kadar.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    yeri gelmişken sorayım,

    win7 ye yeni gectim

    bu win defender vs kaldırayım diyorum ? avira kurulu zaten.

    bide zamanlanmış görevler cok var sanki kafam karıştı.

    aeroyu kapadım zaten bişiye benzemiyo :P

     


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
Toplam Hit: 1067 Toplam Mesaj: 8