En Kaliteli Mail Servisleri
-
Merhaba arkadaşlar gmail kullanıyordum telefon onayı ıvırzıvır çıkardıkdan sonra sogudum hotmail hiç demeyin sadece mail olarak kullanabileceğim hızlı sorunsuz bir mail servisi lazm
-
telefon onayı? gmail en iyisi bence
-
en iyisi kendi serverın +outlook pop/smtp
-
mataramasuko bunu yazdı:
-----------------------------
telefon onayı? gmail en iyisi bence
-----------------------------evet gmaile üye olurken tel istiyor yazmayınca olamıyorsun
-
mail.com iyidir.
-
mai.ru da telefon istiyor
-
gmail der susarım telefon onayı çalınmayı kurtarır kardeşim
-
hotmail iyidir.
-
anakara bunu yazdı:
-----------------------------
mai.ru da telefon istiyor
-----------------------------mail.com 'a baktın mı?
-
CodeInside bunu yazdı:
-----------------------------
anakara bunu yazdı:
-----------------------------
mai.ru da telefon istiyor
-----------------------------mail.com 'a baktın mı?
-----------------------------şimdi bakıyorum hocam teşekkürler bu mail.com da hesap kaç sene girilmediği taktirde siliniyor
