En Kolay Sanal Masaüstü
-
Merhaba arkadaşlar birkaç saate warlogger alışverişimi tamamlamayı düşünüyorum ama yine de kendi pc mde açmayacağım. Sanal masaüstünü (win7 ve vista lazım xpde iyi olur) en kolay ve hızlı nereden neleri indirerek kurabilirim?
-
Xp iso su indir virtualbox yazılımını indir isoyu gösterip normal format atar gibi kurucaksın xp yi
-
Xp vista ve 7 icin link vwrebilcek var mi
-
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
Xp vista ve 7 icin link vwrebilcek var mi
-----------------------------linkle uğraşmana gerek yok, evinde hiç birinin cd si yok mu ?
Toplam Hit: 960 Toplam Mesaj: 4
