En Ucuz Domain

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanqerLine
    DanqerLine's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek

    en uygun domain hangi sitelerde hocalar sabahdan beri faaiş fiyatlar görüyorum


    ABONE OLUN BEYLER PARA KASACAZ : https://www.youtube.com/gecehayatimiz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nukeshore
    nukeshore's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2003
    Erkek

    Farkli kredi kartlari ve mail adresleriyle godaddy 3-4 tl ye aliniyor herzaman bi kampanyasi oluyor. Bi yil sonra yenilemede geciriyor sadece :)


    011011100111010101101011011001010111001101101000011011110111001001100101
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek

    https://www.google.com.tr/search?client=opera&q=godaddy+2tl&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

    2 lira 20 kurusa alabilirsin

    sonraki yıllarda 10 dolar falan. normal fiyatı. aslında geçirmiyo, TL ye çevirince çok oluyo

    ayrıca, ilk başta iki yıllık alırsan 25 lira falan tutuyo. yıllık 12 liraya almış oluyosun yine iyi.

    kullanmadım ama, domainin yanında ücretsiz birkaç tane email ve tek sayfalık hosting gibi bişeyde veriyo godaddy. 


    black implies white, self implies other, life implies death.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mrkps
    mrkps's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Kasım/2012
    Erkek

    1and1.com herkes sorunlu diyor ama ben şimdiye kadar hiçbir sıkıntı yaşamadım. 2. senesinde fiyat bayağı artıyor. 

    buradan alırsan bilgilerini doğru gir. yoksa elinden geri alabilirler :)

     

    edit: anasayfada 0.99 dolar diyor ama alanadını almaya çalışınca da 10dolar diyor

    mrkps tarafından 18/Şub/17 22:47 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanqerLine
    DanqerLine's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek

    bütün heryerde fiyatlar faiş çıkıyor :) bahsettiginiz tüm sitelere girip sonra konu açtım banamı garezleri var


    ABONE OLUN BEYLER PARA KASACAZ : https://www.youtube.com/gecehayatimiz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    mrkps bunu yazdı

    1and1.com herkes sorunlu diyor ama ben şimdiye kadar hiçbir sıkıntı yaşamadım. 2. senesinde fiyat bayağı artıyor. 

    buradan alırsan bilgilerini doğru gir. yoksa elinden geri alabilirler :)

     

    edit: anasayfada 0.99 dolar diyor ama alanadını almaya çalışınca da 10dolar diyor

    Gecen sene 1 dolar gibi bir fiyata transfer etmistim ama bu sene yenileme icin 18 dolar istediler.

    +

    Sorunlu bir firma degil, sadece panelleri farkli.

     

    telekom tarafından 19/Şub/17 04:29 tarihinde düzenlenmiştir

    vatandaşa kafam girsin!..
Toplam Hit: 881 Toplam Mesaj: 6
ucuz domain