En Ucuz Domain Nereden Alinir Simdi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    Merhaba beyler, .net uzantili domain en ucuz nerden alinir? networksolutionstaki kampanya bitmis galiba. varmi bildiginiz? 

    not: .net olucak bak, godaddy sadece .com indirim kuponlari yapiyo.


    Nerde o eski TBT...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hatayi
    hatayi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2013
    Erkek

    namecheap 5TLye veriyodu :D


    Tarikat-ı Aliyyeyi Tahribadiyye
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    2 liraya bile regleyen var. 

    http://www.r10.net/domain-firmalari/

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    namecheap .net reglemiyor.  r10 isi degil, kendi adima olcak hocam.


    Nerde o eski TBT...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    hocam r10'da godaddy indirim konusu var. gerçi gogıla yazsan yine çıkar site

    godaddyindirim.com mu ne öyle bişi.

    ama .net için indirimler genelde cuzi oluyor godaddyde 2-3 dolar filan indirimi oluyor.


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    DarkFall bunu yazdı

    namecheap .net reglemiyor.  r10 isi degil, kendi adima olcak hocam.

    r10 işi ney la? adam regleyip senin hesabına transfer ediyor. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sosyopatmanik
    sosyopatmanik's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek
    DarkFall bunu yazdı

    Merhaba beyler, .net uzantili domain en ucuz nerden alinir? networksolutionstaki kampanya bitmis galiba. varmi bildiginiz? 

    not: .net olucak bak, godaddy sadece .com indirim kuponlari yapiyo.

    solution network 0.50 cent kampanyası vardıda halaa code u redeem yapabılıyorsunuz ama paypal sonrası ben alamadım acıkcası 34 dolara yukselıyor r10 da bu sekılde satan varmıs 2 tl e satanlar nasıl satıyor bılemıyorum. 

    Guvenemedım daha once r10 dan 1 tl e almıstık domaın50 kadar 1and1order fırmasından patladık sonra paypalhack mı yapmıslar sıtede acık mı ne varmıs 


    at avrat silah
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Şimdi eğer toplu bi şekilde backlink kasmak için felan alacaksan araştır indirim kuponlarını bi ton bulursun.

    Ama yok kendin çin önemli bi domain alacaksan ucuz diye sikimsonik yerlerden alpta sonra burada dert yanma.

    özellikle domainde yabancı sitelerede dikkat edeceksin.

    2 gün sonra gelir yok nüfus cüzdanı fotokopisi yok siz gerçekmisiniz diye bi başlarlar kendinden soğursun amk.

    Eğer tek 1 tane alacaksan git sağlam türk firmasından domaini, sağlam yabancı firmadan da hostunu al

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Domaini ucuz almak için registrar olma şartlarını incelemiştim de ciddi maliyet 3500 dolar kuruluş için 4000 dolar da kuruluştan sonra ve her sene için istiyorlar. (Aslında 10 kişi fln toplanıp kuralım diyen olursa düşünürüm)

    2 dolara nasıl satılıyor merak ettim

    öle 2 TL ye satanlar bana fırsatçı gibi geldi, millet kafa yorsun guzel domainleri kendimize toplialım gibi bir mantalite olabilir =)

    HolyOne tarafından 10/Ağu/13 23:01 tarihinde düzenlenmiştir

    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
Toplam Hit: 1308 Toplam Mesaj: 9