En Yüksek Kim Attıracak
-
simpsons bi oyun :D
en yüksek kaç atabileceksiniz
-
http://www.jeu.fr/game50314.html
aha unutmussum :D
-
Ne atırıyoz :DD
-
24 küsür dü ilk
34.9 ikinci
bomba gibi gelcem :P
edit :
hönk :S sağ alttaki toplamımı yazcaz yoksa ? 58.2 mi neydi.Sonra öldüm :D
79.35 oldu...
Üff bıktım kimse yazmıyoki :(
-
Level 10 232 m
tek seferde en uzun mesafe 39.9 m :D
-
tek atışta daha 31.25 yapabildim amk :)
-------------------------------
40.69 oldu tek atış :=)
-
zükerim böyle oyunu 50 kere denedim mutlaka 10. levelde çakılıyorsunuz :D
-
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------
zükerim böyle oyunu 50 kere denedim mutlaka 10. levelde çakılıyorsunuz :D
-----------------------------
bende zükeyim amk...la o değilde bu listedeki elemanlar nası yapmış bunu onu anlamadım amk :=)bu arada tek atışta 41.2 oldum :=)
-
bunun toplamda kısmı kasılmaz ama tek seferde 40.47 yaptım yeter uğraşmicam rekorları yapanlar da deli galiba :)
Toplam Hit: 1113 Toplam Mesaj: 9
