ENET WIFI ADAPTÖR ARIYORUM. ( BMW)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Schwarz
    Schwarz's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2012
    Erkek

    Dostlar selam,

    bmw aracımın benden önceki sahibi adblue iptali gerçekleştirdiği için

    dpf ile sıkıntılı süreç yaşıyorum.

    manuel olarak rejenerasyon yaptırmam gerekiyor fakat aracı yazılıma bağlamak için bu adaptöre ihtiyacım var

    kablo ile hallediyorum ama uzun yolda kablo ayağıma dolanıyor ve rahatsızlık veriyor

    yurt içi fiyatları yurt dışı fiyatlarına nazaran 2x vaziyette

    4-5k civarı bulabilirsem satın almak istiyorum

     


    Ignorance is bliss.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Schwarz
    Schwarz's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2012
    Erkek

    Güncel


    Ignorance is bliss.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek

    adblue iptali'nin dpf rejenerasyonu sorunu ile alakasi oldugunu dusunmuyorum, tr de bulacagin cin mali cihazlar dropouts yasayip rejenerasyonun yarim kalmasina sebep olabilir bunu da unutma, daha uzun ethernet kablosu daha iyi bir cozum sanki.


    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Schwarz
    Schwarz's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2012
    Erkek
    Antikky bunu yazdı

    adblue iptali'nin dpf rejenerasyonu sorunu ile alakasi oldugunu dusunmuyorum, tr de bulacagin cin mali cihazlar dropouts yasayip rejenerasyonun yarim kalmasina sebep olabilir bunu da unutma, daha uzun ethernet kablosu daha iyi bir cozum sanki.

    Rejenerasyon için request a new rejen demem yeter li anlık olarak değerleri yolda takip etmek istiyorum

    yağ su ve soot yakımını vs görmek istiyorum anlık egzoz sıcaklığını vs kablo çok ayağıma dolanıyor dikkatim dağılıyor tr de mhd satanlar var ama yurt dışı fiyatından 2x geliyor


    Ignorance is bliss.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yazilimci
    Yazilimci's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek
    Schwarz bunu yazdı

    Dostlar selam,

    bmw aracımın benden önceki sahibi adblue iptali gerçekleştirdiği için

    dpf ile sıkıntılı süreç yaşıyorum.

    manuel olarak rejenerasyon yaptırmam gerekiyor fakat aracı yazılıma bağlamak için bu adaptöre ihtiyacım var

    kablo ile hallediyorum ama uzun yolda kablo ayağıma dolanıyor ve rahatsızlık veriyor

    yurt içi fiyatları yurt dışı fiyatlarına nazaran 2x vaziyette

    4-5k civarı bulabilirsem satın almak istiyorum

     

    Son gümrük kanunlarından sonra istediğin fiyata bulabilmek zor hocam. Kendin yurtdışından alsan bile gümrük beyannamesi vs derken 2x ten daha fazlaya mal olabilir


    Titanyumun gücü adına!!!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Schwarz
    Schwarz's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2012
    Erkek
    Yazilimci bunu yazdı
    Schwarz bunu yazdı

    Dostlar selam,

    bmw aracımın benden önceki sahibi adblue iptali gerçekleştirdiği için

    dpf ile sıkıntılı süreç yaşıyorum.

    manuel olarak rejenerasyon yaptırmam gerekiyor fakat aracı yazılıma bağlamak için bu adaptöre ihtiyacım var

    kablo ile hallediyorum ama uzun yolda kablo ayağıma dolanıyor ve rahatsızlık veriyor

    yurt içi fiyatları yurt dışı fiyatlarına nazaran 2x vaziyette

    4-5k civarı bulabilirsem satın almak istiyorum

     

    Son gümrük kanunlarından sonra istediğin fiyata bulabilmek zor hocam. Kendin yurtdışından alsan bile gümrük beyannamesi vs derken 2x ten daha fazlaya mal olabilir

    Yurt dışından birisi yanında gelirken getirse çok mük olurdu veya ben canada daki arkadaşıma sipariş etsem o kargolatsa bana olur mu


    Ignorance is bliss.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yazilimci
    Yazilimci's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek
    Schwarz bunu yazdı
    Yazilimci bunu yazdı
    Schwarz bunu yazdı

    Dostlar selam,

    bmw aracımın benden önceki sahibi adblue iptali gerçekleştirdiği için

    dpf ile sıkıntılı süreç yaşıyorum.

    manuel olarak rejenerasyon yaptırmam gerekiyor fakat aracı yazılıma bağlamak için bu adaptöre ihtiyacım var

    kablo ile hallediyorum ama uzun yolda kablo ayağıma dolanıyor ve rahatsızlık veriyor

    yurt içi fiyatları yurt dışı fiyatlarına nazaran 2x vaziyette

    4-5k civarı bulabilirsem satın almak istiyorum

     

    Son gümrük kanunlarından sonra istediğin fiyata bulabilmek zor hocam. Kendin yurtdışından alsan bile gümrük beyannamesi vs derken 2x ten daha fazlaya mal olabilir

    Yurt dışından birisi yanında gelirken getirse çok mük olurdu veya ben canada daki arkadaşıma sipariş etsem o kargolatsa bana olur mu

    Hocam konuyla ilgili net bilgiye sahip olmamakla birlikte bununda zor bir ihtimal olduğunu düşünüyorum


    Titanyumun gücü adına!!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    adblue iptali yapacaktıysa dizel araç almasaymış pezeveng sen bunu geri aktif ettiremiyormusun.

    Bu bmw sahiplerinin aracın orjinalini bozmak için harcadığı çaba türk sanayilerini zengin etti ev bark sahibi yaptı.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Schwarz
    Schwarz's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2012
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı

    adblue iptali yapacaktıysa dizel araç almasaymış pezeveng sen bunu geri aktif ettiremiyormusun.

    Bu bmw sahiplerinin aracın orjinalini bozmak için harcadığı çaba türk sanayilerini zengin etti ev bark sahibi yaptı.

    Ettirebilirim ama işlemi yapacak arkadaş diyor ki uzun süre böyle kullanılmış belki bi arıza yüzünden adblue iptal ettiler şimdi biz tekrar aktif edersek sorun çıkabilir


    Ignorance is bliss.
Toplam Hit: 426 Toplam Mesaj: 9
bmw