ENET WIFI ADAPTÖR ARIYORUM. ( BMW)
-
Dostlar selam,
bmw aracımın benden önceki sahibi adblue iptali gerçekleştirdiği için
dpf ile sıkıntılı süreç yaşıyorum.
manuel olarak rejenerasyon yaptırmam gerekiyor fakat aracı yazılıma bağlamak için bu adaptöre ihtiyacım var
kablo ile hallediyorum ama uzun yolda kablo ayağıma dolanıyor ve rahatsızlık veriyor
yurt içi fiyatları yurt dışı fiyatlarına nazaran 2x vaziyette
4-5k civarı bulabilirsem satın almak istiyorum
-
Güncel
-
adblue iptali'nin dpf rejenerasyonu sorunu ile alakasi oldugunu dusunmuyorum, tr de bulacagin cin mali cihazlar dropouts yasayip rejenerasyonun yarim kalmasina sebep olabilir bunu da unutma, daha uzun ethernet kablosu daha iyi bir cozum sanki.
-
Antikky bunu yazdı
adblue iptali'nin dpf rejenerasyonu sorunu ile alakasi oldugunu dusunmuyorum, tr de bulacagin cin mali cihazlar dropouts yasayip rejenerasyonun yarim kalmasina sebep olabilir bunu da unutma, daha uzun ethernet kablosu daha iyi bir cozum sanki.
Rejenerasyon için request a new rejen demem yeter li anlık olarak değerleri yolda takip etmek istiyorum
yağ su ve soot yakımını vs görmek istiyorum anlık egzoz sıcaklığını vs kablo çok ayağıma dolanıyor dikkatim dağılıyor tr de mhd satanlar var ama yurt dışı fiyatından 2x geliyor
-
Schwarz bunu yazdı
Dostlar selam,
bmw aracımın benden önceki sahibi adblue iptali gerçekleştirdiği için
dpf ile sıkıntılı süreç yaşıyorum.
manuel olarak rejenerasyon yaptırmam gerekiyor fakat aracı yazılıma bağlamak için bu adaptöre ihtiyacım var
kablo ile hallediyorum ama uzun yolda kablo ayağıma dolanıyor ve rahatsızlık veriyor
yurt içi fiyatları yurt dışı fiyatlarına nazaran 2x vaziyette
4-5k civarı bulabilirsem satın almak istiyorum
Son gümrük kanunlarından sonra istediğin fiyata bulabilmek zor hocam. Kendin yurtdışından alsan bile gümrük beyannamesi vs derken 2x ten daha fazlaya mal olabilir
-
Yazilimci bunu yazdıSchwarz bunu yazdı
Dostlar selam,
bmw aracımın benden önceki sahibi adblue iptali gerçekleştirdiği için
dpf ile sıkıntılı süreç yaşıyorum.
manuel olarak rejenerasyon yaptırmam gerekiyor fakat aracı yazılıma bağlamak için bu adaptöre ihtiyacım var
kablo ile hallediyorum ama uzun yolda kablo ayağıma dolanıyor ve rahatsızlık veriyor
yurt içi fiyatları yurt dışı fiyatlarına nazaran 2x vaziyette
4-5k civarı bulabilirsem satın almak istiyorum
Son gümrük kanunlarından sonra istediğin fiyata bulabilmek zor hocam. Kendin yurtdışından alsan bile gümrük beyannamesi vs derken 2x ten daha fazlaya mal olabilir
Yurt dışından birisi yanında gelirken getirse çok mük olurdu veya ben canada daki arkadaşıma sipariş etsem o kargolatsa bana olur mu
-
Schwarz bunu yazdıYazilimci bunu yazdıSchwarz bunu yazdı
Dostlar selam,
bmw aracımın benden önceki sahibi adblue iptali gerçekleştirdiği için
dpf ile sıkıntılı süreç yaşıyorum.
manuel olarak rejenerasyon yaptırmam gerekiyor fakat aracı yazılıma bağlamak için bu adaptöre ihtiyacım var
kablo ile hallediyorum ama uzun yolda kablo ayağıma dolanıyor ve rahatsızlık veriyor
yurt içi fiyatları yurt dışı fiyatlarına nazaran 2x vaziyette
4-5k civarı bulabilirsem satın almak istiyorum
Son gümrük kanunlarından sonra istediğin fiyata bulabilmek zor hocam. Kendin yurtdışından alsan bile gümrük beyannamesi vs derken 2x ten daha fazlaya mal olabilir
Yurt dışından birisi yanında gelirken getirse çok mük olurdu veya ben canada daki arkadaşıma sipariş etsem o kargolatsa bana olur mu
Hocam konuyla ilgili net bilgiye sahip olmamakla birlikte bununda zor bir ihtimal olduğunu düşünüyorum
-
adblue iptali yapacaktıysa dizel araç almasaymış pezeveng sen bunu geri aktif ettiremiyormusun.
Bu bmw sahiplerinin aracın orjinalini bozmak için harcadığı çaba türk sanayilerini zengin etti ev bark sahibi yaptı.
-
PanxeR bunu yazdı
adblue iptali yapacaktıysa dizel araç almasaymış pezeveng sen bunu geri aktif ettiremiyormusun.
Bu bmw sahiplerinin aracın orjinalini bozmak için harcadığı çaba türk sanayilerini zengin etti ev bark sahibi yaptı.
Ettirebilirim ama işlemi yapacak arkadaş diyor ki uzun süre böyle kullanılmış belki bi arıza yüzünden adblue iptal ettiler şimdi biz tekrar aktif edersek sorun çıkabilir
