Engelleyeni Gorme
-
beyler bizi msnde engelleyeni gorme imkanımız var mı d-msn oluyor dediler ben bulamadım
-
evet var kardeş
başka soru sormamışsın ?
-
dMSN de adamın üzerine gelcen bekletcen mouse orda kayıt bilgisi falan filan war orda FAKE yazıyo sa engellenmişin demektir
-
nasil
-
denedim baska msnle olmadı engelledim beni baska msnden offline diyo engelleyeni
-
schumimesut bunu yazdı:
nasil
WALLACEs açıkça yazmış,eğer anlamadıysan yanına bir tercüman bul.Bunu anlatmanın başka bir yolu yok -
denedim fake yazmıyor offline yazıyor bu arada baska msnden kendime denedim
-
msn de seni engelleyenleri tek yolla bulabilirsinhttp http://www.blockstatus.com/msn/stchecker adresine giriyorsun oraya seni engelleyenin adresini yazıyorsun. O da sana o kişi nin online olup olmadığını söylüyor. Bunun da bir çözüm yolu var. msn açıkken araçlar seçenekler gizlilik e gelip orada sadece listemdeki kişiler beni görebilir ve bana ileti gönderebilir var. İşte o fonksiyon açıksa bu da bi poka yaramaz. Diğer yöntemler ve programlar sadece seni listesinden silip silip silmediğini gösterir.

Toplam Hit: 15485 Toplam Mesaj: 8
