Engelleyeni Gorme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    schumimesut
    schumimesut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2002
    Erkek
    beyler bizi msnde engelleyeni gorme imkanımız var mı d-msn oluyor dediler ben bulamadım
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnTiSoZeL
    AnTiSoZeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    evet var kardeş


     


     


     


     


     


    başka soru sormamışsın ?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WALLACEs
    WALLACEs's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek
    dMSN de adamın üzerine gelcen bekletcen mouse orda kayıt bilgisi falan filan war orda FAKE yazıyo sa engellenmişin demektir

    TBT'ye Mescit istiyoruz.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    schumimesut
    schumimesut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2002
    Erkek

    nasil


     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    schumimesut
    schumimesut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2002
    Erkek
    denedim baska msnle olmadı engelledim beni baska msnden offline diyo engelleyeni
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    schumimesut bunu yazdı:



    nasil


     




    WALLACEs açıkça yazmış,eğer anlamadıysan yanına bir tercüman bul.Bunu anlatmanın başka bir yolu yok

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    schumimesut
    schumimesut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2002
    Erkek
    denedim fake yazmıyor offline yazıyor bu arada baska msnden kendime denedim
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    braveheart
    braveheart's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2005
    Erkek

    msn de seni engelleyenleri tek yolla bulabilirsinhttp http://www.blockstatus.com/msn/stchecker adresine giriyorsun oraya seni engelleyenin adresini yazıyorsun. O da sana o kişi nin online olup olmadığını söylüyor. Bunun da bir çözüm yolu var. msn açıkken araçlar seçenekler gizlilik e gelip orada sadece listemdeki kişiler beni görebilir ve bana ileti gönderebilir var. İşte o fonksiyon açıksa bu da bi poka yaramaz. Diğer yöntemler ve programlar sadece seni listesinden silip silip silmediğini gösterir.


                                                             


     


    İdeal zamanı beklemeyin, çünkü asla gelmeyecek.
Toplam Hit: 15485 Toplam Mesaj: 8