Enpara

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    http://www.tahribat.com/Forum-Enpara-Com-166195/1/

    Kullanmaya başlayan var mı?

    Özellikle yemeksepeti indirimi cezbediyor beni..


    ...said addicted.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    ben kullanıyorum


    Bittik biz bittik
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Cosmic bunu yazdı

    ben kullanıyorum

    izlenimlerini anlatsan biraz /:


    ...said addicted.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo

    bütün bankalarda olan vadeli hesabı size yağlayıp sunuyolar işte. bununla uğraşma git işbankasıyla çalış.


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    noname bunu yazdı

    izlenimlerini anlatsan biraz /:

    valla ilk başvurdum finansbank hesabım olduğu için hemen aktif oldu hesabım daha sonra öğrendim ki bankamatikten para yatırılamıyormuş direk napcam lan bunu diyip kapatmak istedim tam o sırada internet bankacılığına girdim çok sade ve basit geldi tasarım olsun sistem olsun. iptal ettirmedim 2 gün sonrada arayıp evimi ziyaret ettiler kart için defter ve güzel bir kalem verdiler neyse onun dışında finansbank hesabımdan hemen para aktarıp çekebiliyorum ek ücret ödemeden. ben sürekli yemeksepetinden sipariş veririm. şuan enpara ile birliktelikleri var ödemeyi enpara kartın ile yaparsan pos kodlarını falan geri siteye girersen 1-2 gün içerisinde ödediğinin %20 sini hesabına geri veriyorlar. 


    Bittik biz bittik
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shephard
    Shephard's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek
    Cosmic bunu yazdı
    noname bunu yazdı

    izlenimlerini anlatsan biraz /:

    valla ilk başvurdum finansbank hesabım olduğu için hemen aktif oldu hesabım daha sonra öğrendim ki bankamatikten para yatırılamıyormuş direk napcam lan bunu diyip kapatmak istedim tam o sırada internet bankacılığına girdim çok sade ve basit geldi tasarım olsun sistem olsun. iptal ettirmedim 2 gün sonrada arayıp evimi ziyaret ettiler kart için defter ve güzel bir kalem verdiler neyse onun dışında finansbank hesabımdan hemen para aktarıp çekebiliyorum ek ücret ödemeden. ben sürekli yemeksepetinden sipariş veririm. şuan enpara ile birliktelikleri var ödemeyi enpara kartın ile yaparsan pos kodlarını falan geri siteye girersen 1-2 gün içerisinde ödediğinin %20 sini hesabına geri veriyorlar. 

    bende kullanıyorum , defter ve kalem müthiş bi kere :)  atmde kullanamıyoruz meleti sadece online işlemler için yapmışlar neredeyse. 


    Turkey, Photographer. #socialmedia #photography #videography #interior #architectural #food #lifestyle #fashion #product #aerial #drone
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    bi albenisi yok ki finanstan biraz anlayan birisi zaten fon alım satımı olsun onun dısında mevduatları bılır yuzde 11 veren var bırde gunluk 8.5 dıyor ya o yıllık hesaplanır :) 

    yuzde onu fılande senın hesapladıgın cınsten on bın tl yatır bır ayda bın tl vermıyor sana 1000 tl yatır yıl sonunda 1093 tl fılan oluyor paran gereksiz traş bilmeyen insanlar ıcın musterı cekme yontemi ekstra olarak şube olayı olmadıgı ıcın ınsanlar paramı cekmem yastık altı olur anlayısındalar eger kı para bırıktırmek ıstıyorsanız kart almazsını bankaya talımat verırsınız bu sube dısından param cekılmesın talımat verılmedıkce dersınız 

    ızmırdeysenız ıstanbula gıdıp banka hesabı acarsanız para bırıktırmek ıcın en ideali budur denenmiştir birde altın yapıp buyuklerınıze karınıza fılan verırsınız oyle de duruyor 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Finansbank dsindan enparaya aktarmak ucretli mi


    ...said addicted.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alli
    alli's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek
    noname bunu yazdı

    Finansbank dsindan enparaya aktarmak ucretli mi

    iş bankasından denedim 2.5 tl aldılar. henüz atmden para yatırma seçeneği yok yakın zamanda yapılacağını da sanmıyorum. bir de paypala eklenmiyor en kötü özelliği bu bence. pazara girerken öğrenciyi ve bilgisayarı çok kullanan kişileri hedeflediler ama paypal işini unuttular 


    https://i.imgur.com/lCgZ0V0.jpg
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    alli bunu yazdı
    noname bunu yazdı

    Finansbank dsindan enparaya aktarmak ucretli mi

    iş bankasından denedim 2.5 tl aldılar. henüz atmden para yatırma seçeneği yok yakın zamanda yapılacağını da sanmıyorum. bir de paypala eklenmiyor en kötü özelliği bu bence. pazara girerken öğrenciyi ve bilgisayarı çok kullanan kişileri hedeflediler ama paypal işini unuttular 

    Neden eklenmiyormus :|


    ...said addicted.
Toplam Hit: 1053 Toplam Mesaj: 10