Enpara
-
http://www.tahribat.com/Forum-Enpara-Com-166195/1/
Kullanmaya başlayan var mı?
Özellikle yemeksepeti indirimi cezbediyor beni..
-
ben kullanıyorum
-
Cosmic bunu yazdı
ben kullanıyorum
izlenimlerini anlatsan biraz /:
-
bütün bankalarda olan vadeli hesabı size yağlayıp sunuyolar işte. bununla uğraşma git işbankasıyla çalış.
-
noname bunu yazdı
izlenimlerini anlatsan biraz /:
valla ilk başvurdum finansbank hesabım olduğu için hemen aktif oldu hesabım daha sonra öğrendim ki bankamatikten para yatırılamıyormuş direk napcam lan bunu diyip kapatmak istedim tam o sırada internet bankacılığına girdim çok sade ve basit geldi tasarım olsun sistem olsun. iptal ettirmedim 2 gün sonrada arayıp evimi ziyaret ettiler kart için defter ve güzel bir kalem verdiler neyse onun dışında finansbank hesabımdan hemen para aktarıp çekebiliyorum ek ücret ödemeden. ben sürekli yemeksepetinden sipariş veririm. şuan enpara ile birliktelikleri var ödemeyi enpara kartın ile yaparsan pos kodlarını falan geri siteye girersen 1-2 gün içerisinde ödediğinin %20 sini hesabına geri veriyorlar.
-
Cosmic bunu yazdınoname bunu yazdı
izlenimlerini anlatsan biraz /:
valla ilk başvurdum finansbank hesabım olduğu için hemen aktif oldu hesabım daha sonra öğrendim ki bankamatikten para yatırılamıyormuş direk napcam lan bunu diyip kapatmak istedim tam o sırada internet bankacılığına girdim çok sade ve basit geldi tasarım olsun sistem olsun. iptal ettirmedim 2 gün sonrada arayıp evimi ziyaret ettiler kart için defter ve güzel bir kalem verdiler neyse onun dışında finansbank hesabımdan hemen para aktarıp çekebiliyorum ek ücret ödemeden. ben sürekli yemeksepetinden sipariş veririm. şuan enpara ile birliktelikleri var ödemeyi enpara kartın ile yaparsan pos kodlarını falan geri siteye girersen 1-2 gün içerisinde ödediğinin %20 sini hesabına geri veriyorlar.
bende kullanıyorum , defter ve kalem müthiş bi kere :) atmde kullanamıyoruz meleti sadece online işlemler için yapmışlar neredeyse.
-
bi albenisi yok ki finanstan biraz anlayan birisi zaten fon alım satımı olsun onun dısında mevduatları bılır yuzde 11 veren var bırde gunluk 8.5 dıyor ya o yıllık hesaplanır :)
yuzde onu fılande senın hesapladıgın cınsten on bın tl yatır bır ayda bın tl vermıyor sana 1000 tl yatır yıl sonunda 1093 tl fılan oluyor paran gereksiz traş bilmeyen insanlar ıcın musterı cekme yontemi ekstra olarak şube olayı olmadıgı ıcın ınsanlar paramı cekmem yastık altı olur anlayısındalar eger kı para bırıktırmek ıstıyorsanız kart almazsını bankaya talımat verırsınız bu sube dısından param cekılmesın talımat verılmedıkce dersınız
ızmırdeysenız ıstanbula gıdıp banka hesabı acarsanız para bırıktırmek ıcın en ideali budur denenmiştir birde altın yapıp buyuklerınıze karınıza fılan verırsınız oyle de duruyor
-
Finansbank dsindan enparaya aktarmak ucretli mi
-
noname bunu yazdı
Finansbank dsindan enparaya aktarmak ucretli mi
iş bankasından denedim 2.5 tl aldılar. henüz atmden para yatırma seçeneği yok yakın zamanda yapılacağını da sanmıyorum. bir de paypala eklenmiyor en kötü özelliği bu bence. pazara girerken öğrenciyi ve bilgisayarı çok kullanan kişileri hedeflediler ama paypal işini unuttular
-
alli bunu yazdınoname bunu yazdı
Finansbank dsindan enparaya aktarmak ucretli mi
iş bankasından denedim 2.5 tl aldılar. henüz atmden para yatırma seçeneği yok yakın zamanda yapılacağını da sanmıyorum. bir de paypala eklenmiyor en kötü özelliği bu bence. pazara girerken öğrenciyi ve bilgisayarı çok kullanan kişileri hedeflediler ama paypal işini unuttular
Neden eklenmiyormus :|
