Epox Ep-Af550g Pro Sürücüleri
-
Mürit kardeşlerim
Epox ep-af550g pro bilgisayar var fakat formatlamam gerkiyo.. Orijinal driver cd leri, ıvır zıvırı yok...
siteye girdiğimde
http://www.epoxtr.com/anakart/liste.asp
çipset olarak
nVidia nf550 olarak görünüyor...
fakat ürün detayında
Yongaseti
Kuzey KöprüsünVidia GeForce 6100
Güney KöprüsünForce 430
Integrate GeForce 6-class Texture engine , Microsoft DirectX 9.0c Desteği , Shader Model 3.0 Grafik İşlem Ünitesi, 300 MHz RAMDACgörünüyor
http://www.epoxtr.com/anakart/ep-af550g_pro.asp
şindik nvidianın sitesinden hangi sürücü ve yazılımları indirmem gerekiyor kafam karıştı
nf550 mi arayacam nForce 430 mu
Ayrıca AMD işlemci için yazılım yüklemem gerekiyor mu? Hiç amd işlemcili bilgisayar kurmadım...
-
hacım everest veya AIDA32 ile bak sisteminde ne tür markalar var...
-
Paşam kafamı karıştıran şey NForce sürücülerinde eternet driverı falan da var
ana sitede
Socket Type:
Socket AM2
Chipset:
NVIDIA GeForce6100
South bridge:
nForce 430
Processor:
AMD Athlon64, Athlon64-X2, Sempron
Max FSB:
2.0 GTs HT FSB
Memory:
4X DDR2 533/667/800 Dual Channel
AGP/VGA Slot:
PCI-E x16 (no AGP)
PCI Slot:
4x PCI, 1x PCI-E x1
IDE:
1x IDE up to ATA133
SATA:
4 (SATA II, RAID 0, 1 Supported)
USB:
10 (4 Rear, 6 by Pin Header) USB 2.0
Network:
1 GbE LAN
Video:
NVIDIA Integrated GeForce 6-Class
Audio:
Realtek ALC65X selectable 2 or 6-CH audio CODEC
SPDIF:
Yes
BIOS:
Award/Phoenix BIOS v6.0
Power BIOS:
Yes
LED Debug:
P80P LED Debug Display
Size:
ATX (305mm x 245mm)
Accessories:
IDE/Floppy Cables, SATA Data/Power Cables, I/O Shield, CD Driver, Manual
Question:
Please email sales@epox.com for more detail spec information not listed
gözüküyor
everestte
eternet realtek gözüküyor ( şu an başka makinedeyim )
-
bişi solıcem ama kesin olurmu bilmem driver programları var onu yüklüosun sistemde olması gerekenleri buluo
-
Örnek birkaç isim var mı paşam?
-
hocam burdan edinmiştim konuları bulamadım :|
şifreler: tahribat.com
http://www.dosya.tc/Uniblue_DriverScanner_2009_2_1_.0.0.49.rar.html +keyde vardı içinde
http://www.dosya.tc/eDriverGeniusProfessionalEdition8.0.316.rar.html bu nu denemiştim güzeldi başka bilgisayarda.. kolay gele..
-
tarzan bunu yazdı:
-----------------------------hocam burdan edinmiştim konuları bulamadım :|
şifreler: tahribat.com
http://www.dosya.tc/Uniblue_DriverScanner_2009_2_1_.0.0.49.rar.html +keyde vardı içinde
http://www.dosya.tc/eDriverGeniusProfessionalEdition8.0.316.rar.html bu nu denemiştim güzeldi başka bilgisayarda.. kolay gele..
-----------------------------
finallerin falan yok mu olm senin, gidip çalışsana 7/24 buradasın :W
-
YesTERFoX bunu yazdı:
-----------------------------tarzan bunu yazdı:
-----------------------------hocam burdan edinmiştim konuları bulamadım :|
şifreler: tahribat.com
http://www.dosya.tc/Uniblue_DriverScanner_2009_2_1_.0.0.49.rar.html +keyde vardı içinde
http://www.dosya.tc/eDriverGeniusProfessionalEdition8.0.316.rar.html bu nu denemiştim güzeldi başka bilgisayarda.. kolay gele..
-----------------------------daha bismillah yeni geldim loo ayrıca kafam bozuk okulu protesto ediyom..
-
Saolasınız gençler deniycem bunları
