Epsxe Emulatoru Yardım!!!!
-
beyler. elimde pes 8 in ps2 icin dvd si var. bunu pc de acmak istiyorum. onun icin epsxe diye bi simulator varmıs. neyse indirdim ben bunu. ayarlarını falan yaptım. hatta elimdeki dvd nin imaını yapmam gerekiyomus onu da yaptım. ama run iso dedigim zaman siyah ekrandda kalıyor. var mı bu yaralı parmaga isiycek eleman?????
-
ePSXe adındanda anlaşılacağı gibi Playstation 1 oyunlarını çalıştırmak için yapılmış bir emülatördür.
Şuanda çalışan playstation 2 emulator gördüğüm adam gibi bi pcsx2 var.
http://www.pcsx2.net/downloads.php burdan indirebilirsin.
Ayrıca pcde ps2 çalıştırmanın ne kadar stabil olduğu tartışılır, o elindeki oyunun uyumlu olup olmadığına bakmadım bu arada
http://www.pcsx2.net/compat.php?c=key
burdan bakabilirsin.
-
hocam acıklamasında ps2 oyunları icin uyumlu diye yazıyodu. hatta ornek olarak verdigi bi oyun vardı (adı aklımda deil) ps2 oyunuydu ya
Toplam Hit: 1122 Toplam Mesaj: 3
