folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Epsxe Emulatoru Yardım!!!!



Epsxe Emulatoru Yardım!!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hydrazined
    hydrazined's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ekim/2007
    Erkek
    beyler. elimde pes 8 in ps2 icin dvd si var. bunu pc de acmak istiyorum. onun icin epsxe diye bi simulator varmıs. neyse indirdim ben bunu. ayarlarını falan yaptım. hatta elimdeki dvd nin imaını yapmam gerekiyomus onu da yaptım. ama run iso dedigim zaman siyah ekrandda kalıyor. var mı bu yaralı parmaga isiycek eleman?????

    İki Mavide Bir Hayat
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hunter
    j4x
    j4x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    ePSXe adındanda anlaşılacağı gibi Playstation 1 oyunlarını çalıştırmak için yapılmış bir emülatördür.

    Şuanda çalışan playstation 2 emulator gördüğüm adam gibi bi pcsx2 var.

    http://www.pcsx2.net/downloads.php burdan indirebilirsin.

     

    Ayrıca pcde ps2 çalıştırmanın ne kadar stabil olduğu tartışılır, o elindeki oyunun uyumlu olup olmadığına bakmadım bu arada

    http://www.pcsx2.net/compat.php?c=key

    burdan bakabilirsin. 


    The king is bleeding.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hydrazined
    hydrazined's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ekim/2007
    Erkek
    hocam acıklamasında ps2 oyunları icin uyumlu diye yazıyodu. hatta ornek olarak verdigi bi oyun vardı (adı aklımda deil) ps2 oyunuydu ya

    İki Mavide Bir Hayat
Toplam Hit: 1122 Toplam Mesaj: 3