Ergenle İletişim Semineri
-
Merhaba arkadaşlar,
özel ders verdiğim bi öğrencimin okulu "Ergenle İletişim Semineri" düzenliyormuş.
Toplanıp gidelim mi?
-
:)
pek gelen olmaz kanımca .
-
nerede?
-
THE_MILLER bunu yazdı:
-----------------------------
nerede?
-----------------------------Çanakkale Onsekiz Mart İlköğretim Okulu :)
-
erbogan bunu yazdı:
-----------------------------
THE_MILLER bunu yazdı:
-----------------------------
nerede?
-----------------------------Çanakkale Onsekiz Mart İlköğretim Okulu :)
-----------------------------
Bana baya bi uzak :) -
Ergenle iletişim semineri
-Evet arkadaşlar hepiniz hoşgeldiniz
-Seminerimize başlayamıcam :(
-Hayat çok boktan
-Hiçbiriniz beni dinlemeye gelmediniz
-Hepiniz bana gülmek için burdasınız
-Tipim çok kayık :(
-Dağılabilirsiniz
-
:)))))))))))))))))))))))))
