folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Ergin: 11 Yıldır Öcalan‘La Görüşülüyor !!



Ergin: 11 Yıldır Öcalan‘La Görüşülüyor !!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Adalet Bakanı Sadullah Ergin, NTV muhabiri Nilgün Balkaç’ın sorularını yanıtladı.

    Adalet Bakanı Ergin, terörist Abdullah Öcalan’ın yakalanıp Türkiye’ye getirildiği günden beri devletin çeşitli kurumlarınca ziyaret edildiğini anlattı.

    İstihbarat örgütleri ve terörle mücadele kurumlarının Öcalan ile zaman zaman görüştüğünü ifade eden Ergin, “Önemli olan devletin kendini koruma refleksi içinde gerekli şartları kullanması doğaldır” dedi.

     

    'AVCI'DAN DELİL İSTEYECEĞİZ'

    Eskişehir Emniyet Müdürü Hanefi Avcı’nın yazdığı kitapla ilgili iddiaları da cevaplayan Sadullah Ergin, Avcı’nın gelip kendisi hakkında komplo kurulduğuna dair görüşlerini paylaştığını, ancak cemaat yapılanması hakkında tek kelime etmediğini anlattı.

    Ergin, “Avcı randevu talep etti ve kabul edince de geldi. Kendisine karşı bir komplo olduğuna dair dilekçesi verdi. Yasadışı bir dinleme sarmalı olduğunu, bu dinleme kararlarının yanlış alındığını ve bu dinlemeyi yapanların tespitini istedi” dedi.

    Bakan Ergin bu dilekçenin ardından kendi bakanlığı içinde inceletme başlatıldığını ayrıca ilgili diğer bakanlıklara da gönderildiğini vurguladı.

    “Konu mahkemeye de intikal etti. Sanıyorum bir noktada Sayın Avcı da tanık olarak dinlenecektir” diyen Adalet Bakanı Ergin, kitapta yazılan şekliyle kendisiyle hiçbir cemaatçi yapılanma hakkında konuşulmadığını da ifade etti.

    Ergin, “Şimdi kitapta benimle cemaatçi yapı hakkında konuşulmış ancak benim bu konuda hiçbir şey yapmadığıma dair bir yorum var. Bu doğru değil. Benimle böyle bir konu konuşulmadı. Biz kitap hakkında inceleme başlattık. Şayet bu incelemede bir şey bulamazsak, Avcı’dan iddialarını kanıtlaması için deliller isteyeceğiz” dedi.

    Alıntı:.ntvmsnbc.com


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    e mutlaka istihbarat birimleri onunla görüşmüşlerdir.

    ve görüşmeliler de..

    bence bu gayet normal...


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    cuneyd bunu yazdı:
    -----------------------------

    e mutlaka istihbarat birimleri onunla görüşmüşlerdir.

    ve görüşmeliler de..

    bence bu gayet normal...


    -----------------------------

     

    Normal ? 11 yıldır görüşüyosun ve normal öyle mi ? 11 yıldır terörden ne eksildi peki görüşüyosun da ? Marifet işlemiş gibi bide bu sölediler ya pes valla billa.. Yakındır kandile cumhurbaşkanlığı forsunun üstünde olduğu aracın çıkması ...


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    NoToLeRaNcE bunu yazdı:
    -----------------------------

    cuneyd bunu yazdı:
    -----------------------------

    e mutlaka istihbarat birimleri onunla görüşmüşlerdir.

    ve görüşmeliler de..

    bence bu gayet normal...


    -----------------------------

     

    Normal ? 11 yıldır görüşüyosun ve normal öyle mi ? 11 yıldır terörden ne eksildi peki görüşüyosun da ? Marifet işlemiş gibi bide bu sölediler ya pes valla billa.. Yakındır kandile cumhurbaşkanlığı forsunun üstünde olduğu aracın çıkması ...


    -----------------------------

    hocam dikkat edersen hükümet demiyorum..Devlet diyorum..

    görüşmüş / görüşmemiş onu bilmiyorum..

    yani bi MİT çıkıp görüştük dese ne dicen ? niye görüstünüz mü dicen ? o  da kendince haklı gerekcesini sunar..

    Ha Devletin istihbaratina guvenmiyorsan o ayri :)


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    cuneyd bunu yazdı:
    -----------------------------

    NoToLeRaNcE bunu yazdı:
    -----------------------------

    cuneyd bunu yazdı:
    -----------------------------

    e mutlaka istihbarat birimleri onunla görüşmüşlerdir.

    ve görüşmeliler de..

    bence bu gayet normal...


    -----------------------------

     

     

    Normal ? 11 yıldır görüşüyosun ve normal öyle mi ? 11 yıldır terörden ne eksildi peki görüşüyosun da ? Marifet işlemiş gibi bide bu sölediler ya pes valla billa.. Yakındır kandile cumhurbaşkanlığı forsunun üstünde olduğu aracın çıkması ...


    -----------------------------

     

    hocam dikkat edersen hükümet demiyorum..Devlet diyorum..

    görüşmüş / görüşmemiş onu bilmiyorum..

    yani bi MİT çıkıp görüştük dese ne dicen ? niye görüstünüz mü dicen ? o  da kendince haklı gerekcesini sunar..

    Ha Devletin istihbaratina guvenmiyorsan o ayri :)


    -----------------------------

     

    Devletin çeşitli kurumu diyor bu adam bak orda hangi kurum bi MİT bi emniyet olsun başka kim olacak Türk Dil Kurumu mu ?

    Evet aynen derim hakkım olsa diyecek ortamım olsa.. 11 yıl ya 11 yıl dile kolay bi tek.. 11 yıldır sen konuşuyosun ve hala bi yol alamamışsın tükürürüm bile yüzlerine konuşmak sormakla kalmam..

    Güven bıraktı ya devletin bütün kurumları bu insanlar üzerinde can-ı gönülden inanıyorum hepsine (!) =)


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    e illaki görüşülecek ne sanılıyorduki?

    zaten bizimkiler görüşsün diye paket yapıp vermedilermi bize?

     

    aldın asamıyorsun satamıyorsun ne yapıcaksın kapatıp?.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oliWeR
    oliWeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2003
    Erkek

    harbiden bu kılıçdaroğluna yuhh (!) baksana sokaktaki herkes biliyormuş apoyla görüşüldüğünü kılıçdaroğlu yeni öğrenmiş. ama bir hata var kılıçdaroğlu bizzat tayyipin imralıya gittiğini, masaya oturup pazarlık ettiğini, anlaşamadıkları yerde bilek güreşi yapıp kazananın istediklerini verdiğini sanmış. artık kılıçdaroğluda doğrusunu öğrenmiştir.

     

    harbiden kılıçdaroğlunun "terör örgütüyle masaya oturuyorsunuz" söylemini duyduğunda tayyip erdoğanın bizzat apoyla görüştüğünü sanan gerizekalı beyinsizler varsa helal olsun. adam ortaya bir iddaa attı ve şu anda bence haklı çıktı. diğer iktidar-muhalefet kavgaları gibi bakıyordum olaya ama öyle değilmiş.


    Ne çok küfür ediyorsun diyorlar. Ne yani hayatın içine edenlere şiir mi yazayım ?
Toplam Hit: 928 Toplam Mesaj: 7