Ermeni Şerefsizliği
-
1.Dünya savaşında ülkemizde rahatça yaşarken arkamızdan vuran fransız şerefsizlerinin gazına gelip isyanlar çıkaran anadoluda ermeni devleti kurmaya çalışan adi bir ırk olan ermeniler hala soykırım iddalarında bulunuyor..ama bizim yaptığımız sadece onları sürmekmiş sürüldükleri yolu giderken tabiki hastalar yaşlılar ve vebaa kapanlar olucekti bunu herkez biliyodu...Ama o çok güvendikleri fransızlar neden o zaman onlara yardım etmedi veya kendi ülkelerine almadı hiçbizaman bu soruyu sormadılar.Bi site buldum tipik ermeni soykırımı destekçisi.Ama siteyi düzenleyen bile tarihi bilmyoSitenin adresi http://www.theforgotten.org/intro.html ama içinde hep bilinen şeyler var hit yapmak istemiyorsanız girmezsiniz.
-
ya ermeniler verya tam şerefsiz soykırım falan yok bunu dünya biliyor ama anlamak istemiyor ibneler asıl soykırım yapan onlar erkekler cephedeyken kadınlara , yaşlılara ve cocuklara yaptıkları soykırım aslında
-
valla helal olsun elin oglu calisiyo burdan anasini bacisi belliyorum ya harbiden biz yapmisiz gibi herif koymuss oraya ahanda elinin altinda ole new york ta atina da paris te londra da degil pc nin actinmi ermeni propogandasi yalan iftira o zaman sende buna karsi bilincinle hareket edecen sende elinde ne varsa koyacan curutecen bunlari aksi halde devam eder olay yok alman meclisinde ermeni soykirimi kabul edildi,fransiz meclisinden gecti abd senatosu da soykirimi onayladi devam eder gider.sonunun ne olabilecegini iyi biliyosunuz bu olaylarin..
-
öyle ama hiçbi ülke inanmıyo.Sonuçta savaş durumu soykırım olamaz ki biz onları naziler gibi biyere toplayıp zehirleyip yakmamışız sürmüşüz.Benim anlatmak istediğim ermeni soykırımının en büyük destekçisi fransa bahsettiğim gibi neden yardım etmemiş de şimdi ole bole konuşuyo
-
http://www.network54.com/Forum/234842/message/1048221401/Ermeni+istemeden+vermeli buda onların şerefsizligi
-
soykırım var veya yok sanki ab dekıler cokmu temız onlar katlıam yapmamışlarmı sanki....... almayacaklar bizi ab ye kılıf buluyorlar yok soykırım yok bilmem ne valla öyle bi sinirleniyorumki madem soykırımcıyız anasını satayım gideceğim şişliye (İstanbul) önüme gecen ermenın dagıtacam suratını
