

ERP SAP NETSİS Hakkında Bilgi Verebilecek?
-
sorum şu ben kabaca netten baktığım zaman Erp sanırım genel adları oluyor.
Netsis yerli sap da yabancı lisanslı programlar değilmi? ( sadece muhasebe değil modül şeklinde içinde muhasebe bölümüde var sanırım)
birde sap ı daha büyük holdingler filan tercih ediyor sanırım.
şimdi her ilanda netsis yada sap biliyor olmak göre göre göre.
deneyimsiz de kimse almayınca. Bu programları öğrenebileceğim izmirde bir kurs.
ve ücret bilgisi lazım. net rakam olmasada yaklaşık bir değer. eğitim süresi vs.
ve netsis mi sapmı tercih etmeliyim. biryandan erp uzmanı diyede birşeyler var o ne oluyor ?
-
hangisini tercih edersen et, çok iyi iş var orda. SAP bu işin mercedes 'i. SAP çok pahalı bu nedenle büyük holdingler tercih ediyor. NETSİS f/p. Netsisi delogo satın aldı zaten. Bilgi istersen arayabilirsin yazacak zamanım yok şuan. Yada sorun varsa sor.
Kafana bişey takılmışsa sor :)
-
özelden yazacağım :) biraz sürer yazmam toplu olarak aklıma takılan herşeyi yazıp beklerim. ne zaman müsait olursan
-
bende sap üstüne çalışmak istiorum fakat baktıgım tüm şirketler 2 yıllık 10 yıllık tecrübe istiyor..okulda ve stajda sap çalışmıştık ama öle 2 yıllık tecrübe yok.nası iş bulacaz merak ediorum.herkes tecrübeli eleman arıyor
-
Andrei'ye sor hocam. Yanlış hatırlamıyorsam SAP konusunda bilgi sahibiydi. Yalnız eğitimler pahalı oluyor. 2000-3000 lira yı gözden çıkaracaksın.
Ekleme: Netsis dediğimiz LOGO olan programsa bu SAP a nazaran daha kolay. Benim kız arkadaşım ikisini de kullanıyor da iş yerinde oradan biliyorum.
1049 tarafından 27/May/15 16:53 tarihinde düzenlenmiştir -
2000 3000 ü çıkarıp sonra iş bulacaksam 10.000 de çıakrırım.
-
Çok ümitlenme, sap bilen muhasebeciler de 2000 2200 den fazla almıyor. Servisini verecem diyorsan uzun bir eğitimi var önce adam akıllı 7a 7b hesap planını yapılandırabilecek seviyede muhasebe bilmen (maliyet muhasebesi dahil) ve mevzuat bilmen lazım. Yazılım bilgisini vs yi geçiyorum, sap'ın kendine özgü yapısını da geçiyorum onlar başlıbaşına ayrı hususlar. Abi biz sap aldık bunu bize sokun diyen müşteri geldiğinde seni saat maliyet hesabıyla müşteriye gönderirler, işte o zaman iyi para alırsın misal günlük 500 usd nin kemiksiz 230 usd si cebine akar. Daha cıks bir durum şudur, abü biz sap aldık ama bize şu şu şu işler için modül yapılandırması lazım, şimdi burada geminin bütün kalkanları aktif oluyor, o kalkanlar inene kadar bu işletmenin patronu amk. bu işi netsisle yada logo tigerla yapamazmıydık aklımı sikeyim moduna girer. Benim işletmeler için çözümüm genelde logo tiger üzerine ekstra modüller yapılandırmak oluyor, sap aksapta zart zurt bunlar bizim ülkede iyi sonuç vermez iyi yürümez en basitinden silme düzeltme diye bir şey sadece bizim ülkede var...