folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Erzincan Üniversitesini Kazandım Yardım



Erzincan Üniversitesini Kazandım Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    microkabus
    microkabus's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2009
    Erkek

    arkadaşlar erzincan üni üzümlü meslek yüksek okulunu kazandım orda oturan yardımcı olabilecek müridlerimiz var mı ? erzincan merkeze yakınmış 15 dk arası ,şimdiden teşekkürler kardeşlerim abilerim ablalarım .
    ModS: konuları doğru yerlere açalım


    Coffe and Cigarettes (2003) ;) ! A.L.o.N.e
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mungabunga
    mungabunga's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2011
    Erkek
    ben de refahiye kzndm :) ne olacak bende bilmiyorum.. bakacağız artık.

    ve bu konuda başka bir şey söylemeyeceğim...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek
    erzincnliyim erzincandayim bana ulasin yardimci olayim.

    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lazussak
    lazussak's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2009
    Erkek

    bende 2 sene önce eğitim fakültesini bitirdim


    1 , 2 , 3 TIP!.. Hayır Hayır!?! 1, 2, 3 Öğretmenlik ! ehu ehuu
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    formaldehit
    formaldehit's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2010
    Erkek
    haci bende otobusteyim egeye gidiyorum tahribata otobuste yazmanin gururunu yasiyorum. manyak bisey yahu gormemis gibi televozyonun usb girisnde sarj ediyorim tv acik tahribat acik kaliteli bir kulaklik yanimdaki cocugun bezide kokmasa tam on numara seyehat birde 18 saatlik yoldayim 1.5 i gitti

    bir insan ya iyidir ya kötü. İyi yapan özellikleri çoksa iyi deriz kötü çoksa kötü. Değer yargıları bu oranı belirler. Bana iyi gelen sana kötü geliyor olabilir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    mungabunga bunu yazdı:
    -----------------------------
    ben de refahiye kzndm :) ne olacak bende bilmiyorum.. bakacağız artık.
    -----------------------------

    refahiyenin bir köyündenim ben de. her sene köyüme giderim hatta 3 gün önce döndüm ama refahiyeyi sevmem pek. içinde hiçbir nane yok zaman zaman yumurta bile bulunamıyor. en son mangal yapacaktıki, koca refahiyede mantar bulamadım bea.


    . . .. . ... .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mungabunga
    mungabunga's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2011
    Erkek

    seadog bunu yazdı:
    -----------------------------
    erzincnliyim erzincandayim bana ulasin yardimci olayim.
    -----------------------------

     

    Eyvallah hoca tşk ederim.. erzincan çok güzel yer gerçekten. 

    avatarın dikkatimi çekti... erzincanda erkeklerin bıyıkları aynen avatarındaki yeşilçam oyuncusu gibiydi :))


    ve bu konuda başka bir şey söylemeyeceğim...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    ben erzincan mesley yüksek okulunda okudum.

    sana şukadarını söyleyeyim. kışı çok soğuk yazı çok sıcak. gün içersinde ani hava değişimleri olabiliyor.

    giderken kışlıklarını almayı unutma.

    yurttamı kalacaksın evdemi kalacaksın.

    aklına takılan şeyleri yaz cevaplayayım.

    not okul not sistemi  çan eğrisidir.


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    5 yıldır erzincandaydım simdi konyadayım , 5 yıldır nerdeydin uşaaam :) 
    ulaşın bana , yardımcı olurum her şekilde..  bi ihtiyacınız oldugunda falan hallederiz ..  arkadaslara yönlendirebilirim..
    ekip var yani :)  
    refahiyede de kaldım 4 ay :D
    simdi refahiyeye gidecek arkadasa sunu söylüyorum , eğer kyk da kalmıyosan, mevonun yurduna gideceksin adamı kafalayacaksın rahatına bakacaksın.. selamımı söyleyeceksin :D  mustafa cebeci diyince o anlar :) o gönderdi dersin :d
    üzümlüdeki arkadas, çok sıkılacaksın evet erzincana yakın dolmus problemi yok , ama sonuçta okul üzümlüde..  çok boktan bi yere geldim diceksin.. ama boş vaktin çok olacagından , erzincana çok gideceksin , erzincanda sağlam arkadasın olduktan sora sıkılmazsın güzeldir  , eğlenebilecegin bi yer eğer her şekilde eğlenmeyi bilirsen..

    daha çok bilgi için call meee :)  
    buralardayım ben...  


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
Toplam Hit: 1229 Toplam Mesaj: 9