Eski Bi Makineye Linux Kuracam Ama
-
elimde eski bi ibm laptop var.annem facebooka falan girsin nette gezinebilsin diye makineyi canlandırmak istiyorum lakin windows2000 bile kasıyor bilgisayarı.
lxde ile çalışan bi linux dağıtımı kurcam lubuntu olabilir mint lxde olabilir ama sorum şu
laptopun dahili wireless alıcısı yok, pcmcia kartıyla kablosuz ağa bağlanıyor eski usül.bu elimdeki pcm kartını nasıl tanıtırım ? kartın sürücüsünde ralink wireless lan card v2 yazıyor buna uygun driverı bulabilecek miyim? bulamazsam boşuna sistemi kurmakla uğraşmayayım.
-
Bazı linux dagıtımlarında bahsettigin driver gömülü geliyor.
-
sandman bunu yazdı:
-----------------------------
Bazı linux dagıtımlarında bahsettigin driver gömülü geliyor.
-----------------------------basıyorum o zaman formatı.tanımazsa da tanıtmaya çalışırız artık bi şekilde.
-
-
Chip bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.slitaz.org
bunu veya
bunu kur hocam.
-----------------------------hocam teşekkürler.dağıtım tavsiyesi için açmadım annem kullanacağı için kullanımı kolay akarı kokarı olmayan bişey lazım lubuntu kuruyorum.benim sorum wireless kartını tanıtabilecek miyim :)
-
bilgisayarı live cd ile aç. dediğin cihazı tanırsa kurarsın.
