folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Eski Bir Amd İşlemci Arıyorum Bulamıyorum



Eski Bir Amd İşlemci Arıyorum Bulamıyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    çok uzadı bu iş biliyorm evet.

    http://www.gigabyte.com/support-downloads/cpu-support-popup.aspx?pid=3726

    anakartımın desteklediği işlemci listesi bunlar.

    zaten anakart eski diye bari iyisini alayım diyerek

     

    Phenom II X6 1100T 3300MHz 512KBx6

    6MB

    direk bu işlemciye yöneldim.

    sıfırı hiçbiryerde satılmadığı gibi ikinci eline bile ulaşamadım

    Phenom II x2  karşıma çıkıyor sadece

     

    bu listeden hangi işlemciyi önerirsiniz.

     

    yada am3 soketli bir amd işlemciyi satan yeri nasıl bulabiliriz

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VEXTA
    VEXTA's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2005
    Erkek

    hocam x4 865B   al  ufak bir overclock ile 1000t yi yakalırsın. ben geçen sene 150 liraya sattıydım tbt den birine. o yawşakta bana bozul tel göndermişti.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    bu arada adamın açık ilanı yok yani stan al ypamıyorum.

    aradı konuştuk istanbuldaymış ben izmirdeyim.

    dedi get ilan oluşturursam onun bize yansıması oluyor. dedim olsun ben hallederim.

    ama benim kargoya verme zamanım yok dedi.

    ille elden vericekmiş yani

    şşimdi bu tip eleman kesin haşin bir içe sokup sekiz çizdiridici değilmi?

    başka bir açıklaması yok gibi? indemi yaşıyor bu ayı

    aradıan getide kaldırıp sokak ortasında götüme takıp deneyemediğim işşlemci diye kibrit kutusunu tutturacak elime plan bumu?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    3d_enjoy
    3d_enjoy's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Kasım/2013
    Erkek

    Bende de x6 1090t 3.2 ghz var yaklaşık 6 yıldır kullanıyorum hala işimi görüyor :)


    gerçekçi ol imkansızı iste...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    3d_enjoy bunu yazdı

    Bende de x6 1090t 3.2 ghz var yaklaşık 6 yıldır kullanıyorum hala işimi görüyor :)

    aynen zaten benim isteğim işlemcinin bir alt modeliymiş o seninki.

    internette aradığım zaman 2010 2011 yıllarında insanlar hep seninkinimi benim isteğimimi mi almak konusunda kararsız kalmış.

    seninkinden turbo bilmemne özelliği varmış o yüzden sneinki tercih edilmiş fiat olarak hep:)

     ben buldum 300 liraya şu an sanırım alıcam onu.

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Bu  işini görürmü?? 

    Çok mu eski yoksa??  İsteyen varsa bağış karşılığı veririm. 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VEXTA
    VEXTA's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2005
    Erkek
    KaptaN bunu yazdı

    Bu  işini görürmü?? 

    Çok mu eski yoksa??  İsteyen varsa bağış karşılığı veririm. 

    yok hocam bu iş görmez pentium 4   3.0 gibi bişi zamanında denkti buna 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek

    Bende Phenom x2 black var işine yarar mı ? 


    طדṮ
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    amd athlon 4x 645 benim şu anki işlemcim

     

    Phenom x2 de yapacağım değişikliğe değmez

    çünkü almak isteğim işlemci zaten 6 yıl öncesinin işlemcisi

     

    bari 6 yıl öncesine gidiyorsam anakartımın destek verdiği en iyi işlemciyi almaya uğraşıyorum onuda buldum. akşama alıcam umarım

Toplam Hit: 1222 Toplam Mesaj: 10
işlemci