Eski Bir Amd İşlemci Arıyorum Bulamıyorum
-
çok uzadı bu iş biliyorm evet.
http://www.gigabyte.com/support-downloads/cpu-support-popup.aspx?pid=3726
anakartımın desteklediği işlemci listesi bunlar.
zaten anakart eski diye bari iyisini alayım diyerek
Phenom II X6 1100T 3300MHz 512KBx6 6MB
direk bu işlemciye yöneldim.
sıfırı hiçbiryerde satılmadığı gibi ikinci eline bile ulaşamadım
Phenom II x2 karşıma çıkıyor sadece
bu listeden hangi işlemciyi önerirsiniz.
yada am3 soketli bir amd işlemciyi satan yeri nasıl bulabiliriz
-
hocam x4 865B al ufak bir overclock ile 1000t yi yakalırsın. ben geçen sene 150 liraya sattıydım tbt den birine. o yawşakta bana bozul tel göndermişti.
-
şu an sahibindende isteğim işlemciin ikinci ellerini filan buldumda ben hiç anlamıyorum.
overlock yapmadım denilince bunun bir test etme şansı oluyormu mesela?
buraa-ya bir kaç link vereyim siz olsaydınız hangisini alırdınınız_ çünkü adam var işlemciyle anakartı veriyo 270 kimide aynı işlemciyi anakartsız 450 ye vermiş.
özellikle isteğim işlemci bu işte. bununda 0 omadığı o halde bu fiattan verilmesi normalmi?
-
bu arada adamın açık ilanı yok yani stan al ypamıyorum.
aradı konuştuk istanbuldaymış ben izmirdeyim.
dedi get ilan oluşturursam onun bize yansıması oluyor. dedim olsun ben hallederim.
ama benim kargoya verme zamanım yok dedi.
ille elden vericekmiş yani
şşimdi bu tip eleman kesin haşin bir içe sokup sekiz çizdiridici değilmi?
başka bir açıklaması yok gibi? indemi yaşıyor bu ayı
aradıan getide kaldırıp sokak ortasında götüme takıp deneyemediğim işşlemci diye kibrit kutusunu tutturacak elime plan bumu?
-
Bende de x6 1090t 3.2 ghz var yaklaşık 6 yıldır kullanıyorum hala işimi görüyor :)
-
3d_enjoy bunu yazdı
Bende de x6 1090t 3.2 ghz var yaklaşık 6 yıldır kullanıyorum hala işimi görüyor :)
aynen zaten benim isteğim işlemcinin bir alt modeliymiş o seninki.
internette aradığım zaman 2010 2011 yıllarında insanlar hep seninkinimi benim isteğimimi mi almak konusunda kararsız kalmış.
seninkinden turbo bilmemne özelliği varmış o yüzden sneinki tercih edilmiş fiat olarak hep:)
ben buldum 300 liraya şu an sanırım alıcam onu.
-
Bu işini görürmü??
Çok mu eski yoksa?? İsteyen varsa bağış karşılığı veririm.

-
KaptaN bunu yazdı
Bu işini görürmü??
Çok mu eski yoksa?? İsteyen varsa bağış karşılığı veririm.

yok hocam bu iş görmez pentium 4 3.0 gibi bişi zamanında denkti buna
-
Bende Phenom x2 black var işine yarar mı ?
-
amd athlon 4x 645 benim şu anki işlemcim
Phenom x2 de yapacağım değişikliğe değmez
çünkü almak isteğim işlemci zaten 6 yıl öncesinin işlemcisi
bari 6 yıl öncesine gidiyorsam anakartımın destek verdiği en iyi işlemciyi almaya uğraşıyorum onuda buldum. akşama alıcam umarım
