Eski Bir Oyun Arıyorum.
-
oyun mari tarzı tek boyutlu bir oyundu ama grafikler güzeldi.
konusu kahramanımızın köpeğinimi ne bilinmeyen güçler çalıyordu bizde gölge gibi karanlık yaratıklarla uğraşıyorduk.
oyunun isminde ghost vardı
tek hatırladığım bu?
-
hayalet avcıları olmasın ?
-
sniper_tnr bunu yazdı:
-----------------------------hayalet avcıları olmasın ?
-----------------------------hyr dostum uzaylılarmı ne köpeği kaçıtıyolar küçük bebede peşlerine düşüyo
-
sniper_tnr bunu yazdı:
-----------------------------
hayalet avcıları olmasın ?
-----------------------------
yaşına baktımda ben o oyunu oynarken sen 4 yaşlarında filan oluyorsun:) -
Hangi konsol da oynuyordun?
-
NigraSilva bunu yazdı:
-----------------------------
Hangi konsol da oynuyordun?
-----------------------------
not konsol on pc:) -
up
