Eski Bir Oyun Arıyorum
-
merhabalar
nokia n-gage (yada n-gage qd) ilk çıktığında nokiagame.com sitesinde bi oyun vardı pcye indiriyoduk snowboard oyunuydu. iki saattir arıyorum arıyorum bulamıyorum.elinde arşivinde olan varmıdır acaba?
yardımcı olucaklara şimdiden teşekkürler :)
-
lalada bunu yazdı:
-----------------------------merhabalar
nokia n-gage (yada n-gage qd) ilk çıktığında nokiagame.com sitesinde bi oyun vardı pcye indiriyoduk snowboard oyunuydu. iki saattir arıyorum arıyorum bulamıyorum.elinde arşivinde olan varmıdır acaba?
yardımcı olucaklara şimdiden teşekkürler :)
-----------------------------
ssx mi hocam ? -
bende bir oyun arıyorum madem buraya yazim açılmışken, eskiden ataride oynardık böyle adam klozetten falan girer lağam falan geçerdi ince sıska bir adam ekşın bir oyundu
-
isot99 bunu yazdı:
-----------------------------
lalada bunu yazdı:
-----------------------------merhabalar
nokia n-gage (yada n-gage qd) ilk çıktığında nokiagame.com sitesinde bi oyun vardı pcye indiriyoduk snowboard oyunuydu. iki saattir arıyorum arıyorum bulamıyorum.elinde arşivinde olan varmıdır acaba?
yardımcı olucaklara şimdiden teşekkürler :)
-----------------------------
ssx mi hocam ?
-----------------------------
-
1-618-GR bunu yazdı:
-----------------------------bende bir oyun arıyorum madem buraya yazim açılmışken, eskiden ataride oynardık böyle adam klozetten falan girer lağam falan geçerdi ince sıska bir adam ekşın bir oyundu
-----------------------------düşmana tükürür sümkürürdü dimi onu mu diyosun
-
bende windows 3.1'de oynadigim electroman mi ne oyle bi oyun vardi onu ariyorum.ilerlemeli bi oyundu
