Eski Mailleri Kopyalama

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    grpngy
    grpngy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    merhaba

    isyerinde onceden global diye bir firmadan mail hizmeti aliyorduk. fakat bazi sikintilar yasiyorduk.

    2 gun once ayni mail adresleriyle gmail kurumsaldan hizmet almaya basladik.

    soyle bir sikinti olustu.

    muhasebecinin mail kutusu yedeklemeden firmaya mail adreslerinin cakismamasi icin silinmesini istedik. muhasebeci windowsun kendi outlook (new) programini kullaniyor. mailleri goruyoruz fakat hic bir sekilde disari aktaramiyoruz. nereye kaydettigi klasorude bulamadik. interneti taradim ama herkeste ayni sorun varmis. mail hizmeti aldigimiz firma teknik ekibiyle konusara tekrardan maili aktif hale getirdik. fakat (tam olarak bilmiyorum yanlis yaziyor olabilirim) imap oldugundan bizim serverlarda maillerde silindi dedi. ama programin icinde mailleri gorebiliyoruz. mailler serverda olmadigindan disari alamayiz dedi. isin sikintisi maili serverdan kapttigimiz zamanda outlook mailleri gostermiyor.

    simdi outlook (new) mailleri almaya calistigimda tek tek saveas izin veriyor toplu secimde saveas yaptirmiyor. disari klasore kopyalayabiiyorum ama fazla mail var.

    thunderbird yukledim belki outlook tan datalari kendi icine ceker diye ama o da cekemedi. baska bir oneri programda olabilir.

    ben tekrar gmail aktif hale getirmek istiyorum. bu mailleri nasil disari alabilirim. eski mailler programda cevrimdisi gorunsun yeterli.

    bana bu konuda yardimci olabilirmisiniz.

    uzun ve hatali anlatmis olabilirim. kusura bakmayin.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    hocam outlook classic'e geri donus yapip export etmeyi denediniz mi(new uzerinde degil) ?


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    grpngy
    grpngy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek
    ComputerWolf bunu yazdı

    hocam outlook classic'e geri donus yapip export etmeyi denediniz mi(new uzerinde degil) ?

    orayada normalde atmiyor hic bir sekilde export acilmiyor. ama kurcalarken eski outlook gecis yap diye birsey gordum ama orada da mail adresini silerek oraya tasiyor yanlis hatirlamiyorsam. o yuzden de korktum mailler giderse diye denemedim.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JpnTr
    JpnTr's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2015
    Erkek

    Tek tek kaydetmeye izin veriyorsa Python ile ufak bir script yazıp uğraşmadan kaydetmeyi deneyebilirsiniz. Onun haricinde aklıma bir şey gelmiyor, fazla da kurcalamamak lazım elinizdeki verilerden de olmamak için :)


    Bir cinayet işleniyorsa tek suçlu katil değildir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    grpngy
    grpngy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek
    JpnTr bunu yazdı

    Tek tek kaydetmeye izin veriyorsa Python ile ufak bir script yazıp uğraşmadan kaydetmeyi deneyebilirsiniz. Onun haricinde aklıma bir şey gelmiyor, fazla da kurcalamamak lazım elinizdeki verilerden de olmamak için :)

    tektek disari atmaya izin veriyor.

    ama PYTHON script bende yok. :( keske olsada bir seyler yazsam.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    grpngy bunu yazdı
    ComputerWolf bunu yazdı

    hocam outlook classic'e geri donus yapip export etmeyi denediniz mi(new uzerinde degil) ?

    orayada normalde atmiyor hic bir sekilde export acilmiyor. ama kurcalarken eski outlook gecis yap diye birsey gordum ama orada da mail adresini silerek oraya tasiyor yanlis hatirlamiyorsam. o yuzden de korktum mailler giderse diye denemedim.

    Classic ile New Outlook farki sadece görünüsü.

    Mailleri silmez.

    Baska bir bilgisayara maili kur, classic den new Outlook'a gec, sonra tekrar new den classic e gecerek dene önce, sorun olmadigini görürsen muhasebecide denersin.

    ek olarak

    C:\Users\YOURUSERNAME\AppData\Local\Microsoft\Olk*

    dizininde olmasi gerekiyor diye yaziyor.

    https://learn.microsoft.com/en-us/answers/questions/1479356/new-outlook-data-files


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    grpngy
    grpngy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek
    underzero bunu yazdı
    grpngy bunu yazdı
    ComputerWolf bunu yazdı

    hocam outlook classic'e geri donus yapip export etmeyi denediniz mi(new uzerinde degil) ?

    orayada normalde atmiyor hic bir sekilde export acilmiyor. ama kurcalarken eski outlook gecis yap diye birsey gordum ama orada da mail adresini silerek oraya tasiyor yanlis hatirlamiyorsam. o yuzden de korktum mailler giderse diye denemedim.

    Classic ile New Outlook farki sadece görünüsü.

    Mailleri silmez.

    Baska bir bilgisayara maili kur, classic den new Outlook'a gec, sonra tekrar new den classic e gecerek dene önce, sorun olmadigini görürsen muhasebecide denersin.

    ek olarak

    C:\Users\YOURUSERNAME\AppData\Local\Microsoft\Olk*

    dizininde olmasi gerekiyor diye yaziyor.

    https://learn.microsoft.com/en-us/answers/questions/1479356/new-outlook-data-files

    tesekkurler deneyeyim

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    https://www.tahribat.com/forum/mail-yedekleme-programi-yandex-mailciler-iceri-252678

     

    Bunu deneyebilirsin. 

    Mailleri database gibi alır, gmaile upload edebilirisn. 

Toplam Hit: 855 Toplam Mesaj: 8
outlook mail backup