Eski Mailleri Kopyalama
-
merhaba
isyerinde onceden global diye bir firmadan mail hizmeti aliyorduk. fakat bazi sikintilar yasiyorduk.
2 gun once ayni mail adresleriyle gmail kurumsaldan hizmet almaya basladik.
soyle bir sikinti olustu.
muhasebecinin mail kutusu yedeklemeden firmaya mail adreslerinin cakismamasi icin silinmesini istedik. muhasebeci windowsun kendi outlook (new) programini kullaniyor. mailleri goruyoruz fakat hic bir sekilde disari aktaramiyoruz. nereye kaydettigi klasorude bulamadik. interneti taradim ama herkeste ayni sorun varmis. mail hizmeti aldigimiz firma teknik ekibiyle konusara tekrardan maili aktif hale getirdik. fakat (tam olarak bilmiyorum yanlis yaziyor olabilirim) imap oldugundan bizim serverlarda maillerde silindi dedi. ama programin icinde mailleri gorebiliyoruz. mailler serverda olmadigindan disari alamayiz dedi. isin sikintisi maili serverdan kapttigimiz zamanda outlook mailleri gostermiyor.
simdi outlook (new) mailleri almaya calistigimda tek tek saveas izin veriyor toplu secimde saveas yaptirmiyor. disari klasore kopyalayabiiyorum ama fazla mail var.
thunderbird yukledim belki outlook tan datalari kendi icine ceker diye ama o da cekemedi. baska bir oneri programda olabilir.
ben tekrar gmail aktif hale getirmek istiyorum. bu mailleri nasil disari alabilirim. eski mailler programda cevrimdisi gorunsun yeterli.
bana bu konuda yardimci olabilirmisiniz.
uzun ve hatali anlatmis olabilirim. kusura bakmayin.
-
hocam outlook classic'e geri donus yapip export etmeyi denediniz mi(new uzerinde degil) ?
-
ComputerWolf bunu yazdı
hocam outlook classic'e geri donus yapip export etmeyi denediniz mi(new uzerinde degil) ?
orayada normalde atmiyor hic bir sekilde export acilmiyor. ama kurcalarken eski outlook gecis yap diye birsey gordum ama orada da mail adresini silerek oraya tasiyor yanlis hatirlamiyorsam. o yuzden de korktum mailler giderse diye denemedim.
-
Tek tek kaydetmeye izin veriyorsa Python ile ufak bir script yazıp uğraşmadan kaydetmeyi deneyebilirsiniz. Onun haricinde aklıma bir şey gelmiyor, fazla da kurcalamamak lazım elinizdeki verilerden de olmamak için :)
-
JpnTr bunu yazdı
Tek tek kaydetmeye izin veriyorsa Python ile ufak bir script yazıp uğraşmadan kaydetmeyi deneyebilirsiniz. Onun haricinde aklıma bir şey gelmiyor, fazla da kurcalamamak lazım elinizdeki verilerden de olmamak için :)
tektek disari atmaya izin veriyor.
ama PYTHON script bende yok. :( keske olsada bir seyler yazsam.
-
grpngy bunu yazdıComputerWolf bunu yazdı
hocam outlook classic'e geri donus yapip export etmeyi denediniz mi(new uzerinde degil) ?
orayada normalde atmiyor hic bir sekilde export acilmiyor. ama kurcalarken eski outlook gecis yap diye birsey gordum ama orada da mail adresini silerek oraya tasiyor yanlis hatirlamiyorsam. o yuzden de korktum mailler giderse diye denemedim.
Classic ile New Outlook farki sadece görünüsü.
Mailleri silmez.
Baska bir bilgisayara maili kur, classic den new Outlook'a gec, sonra tekrar new den classic e gecerek dene önce, sorun olmadigini görürsen muhasebecide denersin.
ek olarak
C:\Users\YOURUSERNAME\AppData\Local\Microsoft\Olk*
dizininde olmasi gerekiyor diye yaziyor.
https://learn.microsoft.com/en-us/answers/questions/1479356/new-outlook-data-files
-
underzero bunu yazdıgrpngy bunu yazdıComputerWolf bunu yazdı
hocam outlook classic'e geri donus yapip export etmeyi denediniz mi(new uzerinde degil) ?
orayada normalde atmiyor hic bir sekilde export acilmiyor. ama kurcalarken eski outlook gecis yap diye birsey gordum ama orada da mail adresini silerek oraya tasiyor yanlis hatirlamiyorsam. o yuzden de korktum mailler giderse diye denemedim.
Classic ile New Outlook farki sadece görünüsü.
Mailleri silmez.
Baska bir bilgisayara maili kur, classic den new Outlook'a gec, sonra tekrar new den classic e gecerek dene önce, sorun olmadigini görürsen muhasebecide denersin.
ek olarak
C:\Users\YOURUSERNAME\AppData\Local\Microsoft\Olk*
dizininde olmasi gerekiyor diye yaziyor.
https://learn.microsoft.com/en-us/answers/questions/1479356/new-outlook-data-files
tesekkurler deneyeyim
-
https://www.tahribat.com/forum/mail-yedekleme-programi-yandex-mailciler-iceri-252678
Bunu deneyebilirsin.
Mailleri database gibi alır, gmaile upload edebilirisn.
