Eski Parşomel Gibi Açılan Menü
-
Arkadaşlar eski parşomeller yada onun gibi açılan efektli bir menüye ihtiyacım var flash değil ama ajax yada dhtml olabilir ?
-
script konusunda yardımcı olamayacağım ancak, onun adı parşömen, aklında bulunsun
-
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------
script konusunda yardımcı olamayacağım ancak, onun adı parşömen, aklında bulunsun
-----------------------------bende tam onu diyecektim:D ama nedense bu tür şeyleri hep birisi benden önce diyo:D
-
sirpence bunu yazdı:
-----------------------------amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------
script konusunda yardımcı olamayacağım ancak, onun adı parşömen, aklında bulunsun
-----------------------------bende tam onu diyecektim:D ama nedense bu tür şeyleri hep birisi benden önce diyo:D
-----------------------------
geç düşünüyosun veya yavaş hareket ediyosun belki... (konunun içine edilmiş :D) -
bende yokta baba konu dagılmıs ya
Toplam Hit: 1974 Toplam Mesaj: 5
