Eşli Batak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Illegal_Character
    Illegal_Character's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    Arkadaşlar yeni buldum güzel bi oyun eşiniz elini açıyor flan ona gore yandan kağit dürtüyosunuz eşiniz ihaleye giriyor vs.

    http://www.dosyaupload.net/32baTTak.rar


    Kibarlığım affedilmez bir küfürdür belki. Sen anla onu ! Kimse anlamadan ya sustum, ya suçtum. İki türlüde bana ziyandi. Ne insanlar anlayabildi derinliğimi, ne ben anlayabildim onlarin sığlığını. O yüzden hep sustum ve sustukça suç oldum. Ama hic işlenmedim...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BBS
    BBS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    hojam rapidden yada başka yerden upload etsene

    ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Illegal_Character
    Illegal_Character's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    http://rapidshare.de/files/40095688/baTTak.rar.html

    buyur hocam


    Kibarlığım affedilmez bir küfürdür belki. Sen anla onu ! Kimse anlamadan ya sustum, ya suçtum. İki türlüde bana ziyandi. Ne insanlar anlayabildi derinliğimi, ne ben anlayabildim onlarin sığlığını. O yüzden hep sustum ve sustukça suç oldum. Ama hic işlenmedim...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BBS
    BBS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    emrah_melenkolia bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://rapidshare.de/files/40095688/baTTak.rar.html

    buyur hocam


    -----------------------------

     

    eyw dostum saol bakalım nasılmış

    ..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    biraz yavaş olmuş olsa gerçeketen zevkli. Düşünemiyorum çok hızlılar :)

    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Illegal_Character
    Illegal_Character's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek
    Kelv1n bunu yazdı:
    -----------------------------
    biraz yavaş olmuş olsa gerçeketen zevkli. Düşünemiyorum çok hızlılar :)
    -----------------------------
    hocam hızını ayarlıyabiliyosun eşin ihaleye girdiğinde veya ayarlar mı ne var orda :)

    Kibarlığım affedilmez bir küfürdür belki. Sen anla onu ! Kimse anlamadan ya sustum, ya suçtum. İki türlüde bana ziyandi. Ne insanlar anlayabildi derinliğimi, ne ben anlayabildim onlarin sığlığını. O yüzden hep sustum ve sustukça suç oldum. Ama hic işlenmedim...
Toplam Hit: 1135 Toplam Mesaj: 6