Essential İle Pc"Ye Girme
-
arkadaşlar bu konu forumda yer aldımı bilmiyorum ama....yinede buyrunn.....
ilk önce NBScan sekmesine geliyoruz...sonra::
pc'sine girmek istediginiz kubanın ip'sini (ip starting) denilen yere yazıyoruz...geniş arama yapmak isterseniz alttaki ip'nin sonunu 250 yapın...we start a basın.. sag tarafta comp..isimleri cıkacaktır..(yes)olanlar açıktır.. sağ tıklayıp (opencomputer) diyoruz.we daldık içeri.. bazen şifre istiyor onuda r3x ile haledebilrsiniz.. (r3x)ide forumda bulabilirsiniz .zarar wemenizi önermem..iyi eğlenceler..
program için link::http://www.barbarity.org/entools.rar podoparis'ten sevgilerle....:::aln:::
-
abi ben rüyamı görüorm biri bana açıklasın 5 yıl önce falan kullanıyorduk biz bu essentiali..yanlış hatırlamıyorum değilmi...21. portan dalıoduk...yaşlanıoz a.q :(
-
iide hep illede ben diyemezsin... bende biliom bunların eskidiğini..ama sitede yeniler war ...onlar için wede ziyaretçiler için yazdım bunları..a.g
-
genelde prorat ile girerdik pc lere..sanirim prorat ta bizim pc ye giriyormus ))) cafe de olunca..girsede cok birsey degismiyordu...essential de guzeldir.. paylasim icin tskler..
Toplam Hit: 12441 Toplam Mesaj: 4
