Etki Tepki Olayı Hakkında
-
fizikteki bu kuram benim kafamı baya karıstırıyor
etki olmadan tepki olmaz
merak ettiğim sey su aslında buyuk patlama ile dunya dediğimiz se olustu ok
peki bu olay etki mi yoksa tepki mi idi?
dusununce işin içinden cıkamadım ben!
müridlerinde görusunu alalım.
-
bi etki varımış bide tepki etki demişki tepkiyte olm geln lan senle bi ortak iş yapak sen bana etki yap bende sana tepki demiş hea olur oda demiş aralarında baya dövüşmüşler etkinin kafası çalışıyormuş ısrar ediyormuş tepkide otur bok yeme bi falan diyomuş sonunda olmuş etki edersen tepki görürsün :D
mesela şuan simiyagov un bana göstereceği tepki gibi :D -
oda bişe tabi:D
-
kuştur o kuş..
Toplam Hit: 973 Toplam Mesaj: 4
