Etkili İnstagram Reklamı Nasıl Verilir?
-
Selam dostlar,
başlıkta belirttiğim gibi etkili bi şekilde instagram reklam vermek istiyorum kullandığımız bütçe boşa gitmesin.
anahtar kelimelerden tutunda bölge yaş seçimine kadar yardımcı olacak bi dost var mı?
-
Schwarz bunu yazdı
Selam dostlar,
başlıkta belirttiğim gibi etkili bi şekilde instagram reklam vermek istiyorum kullandığımız bütçe boşa gitmesin.
anahtar kelimelerden tutunda bölge yaş seçimine kadar yardımcı olacak bi dost var mı?
İnstagram takipçilerine uygun kişilere otomatik gösterme seçeneğini seçseniz ?
ben onu seçiyorum -
salihgs bunu yazdıSchwarz bunu yazdı
Selam dostlar,
başlıkta belirttiğim gibi etkili bi şekilde instagram reklam vermek istiyorum kullandığımız bütçe boşa gitmesin.
anahtar kelimelerden tutunda bölge yaş seçimine kadar yardımcı olacak bi dost var mı?
İnstagram takipçilerine uygun kişilere otomatik gösterme seçeneğini seçseniz ?
ben onu seçiyorumHocam öyle olunca bana diyor ki 2k kişiye gösteririm ama diğer türlü ben kitleyi seçersem uygun 20k kadar çıkıyor bunun trickleri vardır elbette il bazında anahtar kelime bazında bişeyi vardır.
-
Ups
-
Schwarz bunu yazdı
Selam dostlar,
başlıkta belirttiğim gibi etkili bi şekilde instagram reklam vermek istiyorum kullandığımız bütçe boşa gitmesin.
anahtar kelimelerden tutunda bölge yaş seçimine kadar yardımcı olacak bi dost var mı?
Hocam sektör nedir ? Tam olarak reklamdan elde etmek istediğiniz sonuç nedir ?
Ürün/hizmet mi satıyorsunuz ? Olay nedir yani. Ona göre reklam biçimi önerelim.
Mesela biz kendi instanram hesabımızı blog yaptık. Özel yat kiralama yapıyoruz. Biz ayda sadece 200-300 tl gibi reklam veriyoruz. Çünkü bizim iş modelimize ve amacımıza yeterince uygun değil. Biz istanbula gelen takipçisi ve aynı zamanda etkileşimi istatistiği iyi olan başka blogerları bulup onlara özel bir yat gezisi düzenleyip karşılığında reklamımızı yapmalarını sağlıyoruz. Bu şekilde bir reklam ortalama 4-5k maliyeti oluyor bize ama reklam aypıldıktan sonra aynı gün içinde bu maliyetin birkaç katını kazanma iökanımız oluyor. Müşteri profilimiz iyiye gidiyor. Artık müşteri seçebilecek durumdayız. Hedef kitlemiz belli ülkelerdeki istanbula seyahat edenler, iş adamları vs...
instagramda deneyip gördüğümüz en çok getirisi olan paylaşımlar da genellikle reelsler.keşfete düşüyoruz hemen. reklam parası vermeden de iyi reklamımız olabiliyor. Bazı paylaşımlarınızı reels olarak paylaşın. 1k takipçin olsa bile reels 100k izlenebiliyor bir anda.
-
Sektör antika üzerine antike eşya vs ama nasıl bi anahtar kelime belirleyip nasıl bi reklam çıkışı yapmalıyım bilmiyorum.Mesela profil ziyareti mi dm mi vs gibi trickler illaki vardır.R10 da gördüm adam diyor min bütçe ile max performans yakalaybiliriz ama danışmanlık satıyor bi nevi
-
hocam postlarda önemli video varmı mesela, carousel mi yoksa single resimmi, önce konum hedefiyle başla derim, sonra ilgi alanlarını yaparsın, yaş,cinsiyet vs gibi şeyleri açık tutarsın zaten, bütçeyide güne böl fakat elde etmek istediğin müşterimi vs nedir o önemli, erişim veya trafik reklamı çıkabilirsin, video varsa video çık thruplay iyidir, iyi bi reklam ajansında marketing tarafındayım uzun yıllardır pmden vs detaylandırırsan biraz daha yardımcı olabilirim.
-
instagram konusunda iyi değilim fakat reels taktiklerine odaklanın maliyeti aza indirgemek için benim profilim gizliydi bi açtım ta ne zaman reels olarak yüklediğim bi videoya her gün etkileşim geliyor sanırım bi eşikten sonrada daha çok yayılıyor.
-
Ben düzenli olarak veriyorum. yaş aralığı ve ilgi alanını girince doğrudan hedef kitleye yönelik daha az bütçeyle daha etkili reklam verilebiliyor. Gönderiden ziyade hikaye reklamları etkili. Bir de son zamanlarda sadece merak edip profile bakanlara reklam çıkarma ayarı keşfettim. Yani önce reklamlarla yeni bir kitleyi profile baktırıyorum. Sonra da o bir kere bakıp çıkanlara ara ara görünüp marka değerini arttırıyorum. Böylece ben bunu çok gördüm diye bilinçaltına güven vermiş oluyoruz. Hizmet satın almaya yaklaşıyor bylece. Reklamı doğru kullanmazsak tv reklamları gibi boşa para dökülen kimsenin bakmadığı şeylere dönüşür. Zaten pahalı bir şey. Herkese ulaşmak mümkün değil. Hedef kitleye ulaşıp onların güvenini kazanmak için reklama para harcanlanmalıdır.