Euroleague Köşesi
-
Sevgili müridler basketbolu sevenler ve takip edenler muhakkak vardır diye düşünüyorum.
Sizlerin euroleague hakkındaki görüşleriniz neler?
Örneğin ben bu sene özellikle 1-2 ay içinde Anadolu efes ve Fenerbahçe ülkerin dahada yüksek performans gösterceklerine inanıyorum şanslarıda yağver giderse top16 şansları yüksek devamında ise bu sene en azından 1 takımımızın finalfour görmesi gerektiğine inanıyorum tabi beşiktaşıda unutmamak lazım ne yapçağı belli olmayan iyi bir kadrosu ve iyi bir koçu var her takımı yenebilirler diye düşünüyorum ama 2-3 oyuncusunun gününde olması şart inşallah onlarında şansı yağver gider ve top16 ya yükselirler.
-
efes ve fener girer top16 tiya besiktas sanmiyorum. ama su var ozellikle fenerbahce bu kadrosuyla finalfour oynamazsa uzulurum. cok ama cok iyi bir kadrosu var.ki zaten bahis siteleride fener i favoriler arasinda gosteriyor :D normal olarak.
-
Beşiktaş 16 ya girer. akşama napıcaz bakalım :B
-
FOXXLY bunu yazdı
Beşiktaş 16 ya girer. akşama napıcaz bakalım :B
umarim girer .bende bir besiktasliyim :D aksama ne yapicaz bakalim diorsun eger besiktasliysan yenilcez :D gucumuz fenere yetmez . umarim yeneriz ama ne deyim.
-
Galatasaray'ı görün seneye euroleague de . Uçuracak uçuracak bu senede açık ara şampiyonuz affımız olmaz . Ayrıca bjk fıs bence 30 mu kaçtı cska dan yedi farkı gecen seneki halimizle perişan etmiştik hem olmpiakos hem cska yı bu sene daha iyiyiz seneye tozu dumanı birbirine katacak aslanlarım (:
-
UNKN0WN bunu yazdı
Galatasaray'ı görün seneye euroleague de . Uçuracak uçuracak bu senede açık ara şampiyonuz affımız olmaz . Ayrıca bjk fıs bence 30 mu kaçtı cska dan yedi farkı gecen seneki halimizle perişan etmiştik hem olmpiakos hem cska yı bu sene daha iyiyiz seneye tozu dumanı birbirine katacak aslanlarım (:
galatasarayın kadrosu bencede euroleague seviyesinde bu kadroyu seneye koruyabilirlerse bence top8 görmeleri lazım
-
GonyaLi bunu yazdıFOXXLY bunu yazdı
Beşiktaş 16 ya girer. akşama napıcaz bakalım :B
umarim girer .bende bir besiktasliyim :D aksama ne yapicaz bakalim diorsun eger besiktasliysan yenilcez :D gucumuz fenere yetmez . umarim yeneriz ama ne deyim.
akşamki maç fenerbahçe gibi duruyor beşiktaş zorlu cska maçından sonra daha yıpranmış durumda.Top16 ise hayala değil ama partizanı deplasmanda yenmek şart diye düşünüyorum.
-
Nerden bakarsan bak avrupanın takım koçuyla birlikte kadro olarak en güçlü ilk 3-4 takımından bi Fenerbahçe'nin bu sene finalfour oynayamaması iyi olmaz öbür taraftan Efes'te gene avrupanın CSKA ile birlikte en iyi savunma yapan takımı zaten bu yüzden geçen senenin şampiyonu Oliympiyakos'u 26 sayı farkla alaşağı etti Beşiktaşınsa sağı solu belli olmuyor Partizanı Bambergi sayı yağmuruna tuttu Barcelonaya maçı kolay vermedi son periyodu saymassak ama bu yıl favoriler kim olacak diye sorarsan hertürlü Real Madrid, final fourdada Fenerbahçe,Barcelona,Cska, Milano,Olimpiyakos oynayabilir.
Neobantist tarafından 05/Kas/12 19:48 tarihinde düzenlenmiştir -
benim bu sezon için favorim real madrid çok kaliteli bir kadroları var ve şuanda bana göre en iyi basketbolu oynayan takımların başında geliyor.
