folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ev Güvenlik Sistemi Hakkında



Ev Güvenlik Sistemi Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-Wireless-Wired-GSM-SMS-Home-Security-Burglar-Alarm-System-Remote-Control-Setting-Arm-Disarm/681337994.html 

     

    ürün kafamdan geçiyor şöyle sorum var gsm desteği varya buna telefon numarası nasıl tanımlanacak? yoksa simin içindeki numarayımı arıyor?

     


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    can498
    can498's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2009
    Erkek

    ürün hoş güzlede. buna simkart takılıyor ise buna tanımlı birde imei olmalı. ürün yurtdışından geliyorsa diyecek ki devlet " hani bunun vergisi madem vergi vermedin kapatıyorum imei'ni " böyle bi durumda olabilir gibi geliyor bana.


    Bir bulutun aya ulaşma mücadelesiydi hayat...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    can498 bunu yazdı

    ürün hoş güzlede. buna simkart takılıyor ise buna tanımlı birde imei olmalı. ürün yurtdışından geliyorsa diyecek ki devlet " hani bunun vergisi madem vergi vermedin kapatıyorum imei'ni " böyle bi durumda olabilir gibi geliyor bana.

    he bak onu hiç düşünmemiştim :)

    imei varsa imei işletiriz sıkıntı yok pederler umreye gidip gelecek :) imei nerdedir bunun :)

    durum iyice karıştı amk


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    can498
    can498's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2009
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı
    can498 bunu yazdı

    ürün hoş güzlede. buna simkart takılıyor ise buna tanımlı birde imei olmalı. ürün yurtdışından geliyorsa diyecek ki devlet " hani bunun vergisi madem vergi vermedin kapatıyorum imei'ni " böyle bi durumda olabilir gibi geliyor bana.

    he bak onu hiç düşünmemiştim :)

    imei varsa imei işletiriz sıkıntı yok pederler umreye gidip gelecek :) imei nerdedir bunun :)

    durum iyice karıştı amk

    imesi nerdedir bilmiyorum. ama üzerinde yazacağını düşünüyorum.

    ama değiştirmek gerekirse nasl olur bir fikrim yok açıkçası.


    Bir bulutun aya ulaşma mücadelesiydi hayat...
Toplam Hit: 566 Toplam Mesaj: 4