folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Ev İçerisinde SSH Kullanmak Hakkında



Ev İçerisinde SSH Kullanmak Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Arkadaşlar benim evde 2 bilgisayarım var. bu bilgisayarlar A ve B bilgisayarları.  Birde C adında bir wireless router ım var.  Ben dışarıdan X cihazıyla ssh ile A bilgisayarıma bağlanmak istiyorum. B' den A' ya internal ip si ile ssh ile girebiliyorum yani portlarında zartında zurtunda problemi yok A bilgisayarımın. Ama dışarıdan girmem için önce C modemine sonrada A ya geçmem gerekli. C modeminde nasıl bir port yönlendirmesi yapılması gerekli ,22. portu nereye yönlendiricem ki direk bizim A bilgisayarına girebilsin.

     

     

    Diğer bir seçenek te C modeminde Busybox kurulu. Bende busybox üzerine dedim ki Dropbear kursam(ssh 2 programı) ordan atlayarak geçerim. Tabi ki de  modem üzerindeki memory onu kurmama yetemedi..

     

    Bir el atıverirseniz çok memnun olurum..


    http://yigitdemirag.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    port yönlendirme(port forwarding) olarak internette araştırırsan çözümünü bulucaksın


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    C router ı üzerindeki 22. portu bağlanmak istediğim A bilgisayarına nasıl yönlendireceğimi bulamadım sadece sandman biliyor musun ?..


    http://yigitdemirag.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    modemden modeme degişiyor mutlaka bir yerde vardır ayarı


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
Toplam Hit: 722 Toplam Mesaj: 4