Ev Sorunum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    bakın şimdi ailevi ilişkilerimde sıkıntı çekiyorum 2 hafta sonra finallere yansırsa depresyona girebilirim

    konu şöyle arkadaşlar 2 katlı bir ev yapmış zamanında buraya tamam mı ben bebekken annem ebelerden ayrılmış ebe : babaaanne denir bizde bu ebe anneme çok sıkıntı verirmiş daha ben bebeğim beni sofraya çağırıp annemi aç bırakırlarmış daha devir 90 filan kimse bişey bilmez fakirlik sıkıntılı günler cahil insanlar işte neyse bi onlardan ayrılmışız ebeden anneme çok sıkıntı üzdükleri için alt kata yerleştikten sonra üst kata emmi gelmiş beraber yaşamaya başladılar sonra asıl olay burdan sonra başlıyor bu ebe dede öldükten sonra her ay emekli maaşı alır tamam mı üstteki emminin çocuklarına istediklerini alır cips çukulta her türlü yardımı yapar tabi ben küçüğüm bi bk bilmiyorum o zamanlar onlara güzel şeyler yedirirken bizede 3 yaşında kurufasulye helle çorbası patlıcan yedirirdi o yüzden beni görenler vardır sitede bira yüzüm değişik gibi bana öyle geliyor yada işte onca seneler geçti aradan büyük genç yaşa geldik bu ebe hala onların tarafında devam ediyor bi keresinde yıl 2004 kurban bayramında bize para veriyor bana 2 tane 250bin vermişti al yavrum sana 2 milyon diye yutturmuştu bişey demedim kendiside biliyor 500 bin olduğunu ama neyse çocuğuz aldık 2 sakı parası niyetine  bunun gibi türlü türlü hep onları gözetiyordu ebe ben tabi pek umrumda değil ne yaptıkları  5 ayda bir 1 milyon verir başka hiç lan parasında gözüm yok benim hiç vermesin çay parası diye güya sevap işlerim düşüncesinde ben biliyorum ne için verdiğini orası kalsın geçen hafta ben uykudayım sabah 7,30 elime birisi bişey sıkıştırdı ama farkında değilim bana 5 ytl vermiş sonradan öğrendim neyse bişey demedim öğrendimki emmi çocuklarınada nerdeyse 100 ytl harcamış böyle bir anlayışın a.qw emmi çocuğu zaten çalışıyor ben öğrenciyim lan talebeyiz okula bile yürüyerek gidiyorum 500bin liralarla bizi alet etmesin neyse bu ev olayı çıktı bende dün gece aldım 5 ytl yi yüzüne attım emmiyle karısı ortasında oturmuşkardeş gibi tam kurnazlar.  2 hafta önce emmiye bilgisayar interneti bağlattık emek verdik o kadar sınırsıza geçecez dedik babam saolsun modemin adaptörü çok elektirik yakıyor diye hayır falan dedi olamaz diyince bende modemi onlara bağladım adaptörüde onlara yeterki sınırsız olsun yok dinletemedim emmide caydım diyince senin gibi emminin ben a.q  hep iyi daranmaya çalıştım onlara emmilere ama sonuc sıfır yaptığımız yardımlar bi hiç mişhep düşman gözüyle bakarlarmış meğerse şimdi geçen sene biz ailece bira rahata kavuştuk 3. kata çıkacağız herkes hakkını versin dedik inşaatı yapalım teras gibi bişey herkes hakkını verdi ama ebe vermiyor ya yalvarıyoz nolur ver yok verirse eğer emminin karısı evden kovarmış la git ya hem ebe onlara yedirir içiririr hemde karısı evden kovar nasıl iş bu parası için ebeyi evinde tutuyolar demekki dededen kalan para maaşı da olmasa kovacaklar evden la o evi dede yaptı üzerine konup nası kovar ya olmadı işte vermedi ebe biraz soğudum aylarca hiç konuşmadım yüzüne bakmadım bide bu ebe namazlı niyazlı haa annem yemek getirir bize hemen bize gelir bizden bazı et tavuk güzel ana yemekleri alır yukarı götürür biz tek başına yemek yapacak bişeyi yoktur diye verirdik oysaki o yukarda emmi çocuklarına yedirirmişte aslında bilirdik ama gözardı ederdik fazla umursamazdık işte böyle bi insan ebük. sonra bu emmi bira zenginleşti ya ağır işlerde çalıştığı için parasıda ağır biraz parası oldu ya şimdi gelmiş bizden hak istiyor la a.q emmisi geçen sene biz ev yaparken karın ebeyi evden kovarım diye tehdet ederken sen sırık gibi bakıyodun bize karşı sahte gülüşler sergiliyodun yok hak mak babam biraz cahil 65 70 o yıllardan geldiği için adam okul bilmez kağıt bilmez sadece para için habire çalışıyor zaten 3 yıl sonra emekli yaşı bekliyor bu kurnaz emmi babayı kandırır diye dolandırır diye korkuyorum adam uyanık sanıyor kendisini babayı bişeyle tehdit zorlama yapar diye korkuyorum gözleri para görüyor sadece anasını satıyım böyle işin elimden bi kaza çıkacak yakındır böyle insanlık olmaz değmez buna ama haksızlığa tahammülüm yok


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noel_baba
    noel_baba's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    madem babanın öyle bi durumu var ailenle açık açık konuş ..bundan sonra evin reisi benim ..bundan sora eve ne girer ne çıkarsa ..ne karar alınırsa benim haberim olacak ..Aynı şeyi amcangile de belli et ..bu sayede baban emekli olana kadar belli bi yere gelirsin ve senden habersiz amcana bişi veremez ..verecek olursa karşı çıkarsın ..ha bide iki gün sonra babaannen vefat edersede ev için hakkın ne ise (miras eşittir kardeşler arasında (erkek-dişi fark etmez) devlet eşit dağıtır. mahkeme ile resmi olarak al ..erteleme! ..biraz ağır ..sert konuş konuş/davran ../amcanla ..babanenle de içinden ne geçiyosa açık açık ve kararlı bi şekilde konuş ..içinde kalmasın ..bi arada babanne'ne Azrail kardeşin olsa ..1 sene daha yaşarsın ..sonra ölürsün ..sende benim torunluk hakkım var ve sen bana hakkım olanı vermedim ..sana hakkımı helal etmiyorum die uyar ..namaz - niyaz boş kul hakkının yanında ..Allah kendine olan ibadet borçlarını ve hataları affedebilir ama Kulun hakkını muhakkak ahirette zerresine kadar alacaktır! ..kolay değil ama kendinide ihmal etme bu arada!! seni seviyoruz :))

    Kral nerde diye Sorma. SENde ..BENde ..SİZde ..Onda Çıplak giyen kral olur ..Taç giyen oturur tahtına::. Emeğe Saygı ..kürtaja hayır!! Soruya bak: Dünyaya Tekrar Gelseniz Ne Yaparsınız ? E dedim ben; Eminim herkez yine aynı şeyi yapar aynı şeyi yaşardı... Hani sözüm ona; ..Ben siktiğim eşşeğin huyunu bilmem mi? die ...E sen söyle bilmem mi usta :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    peki 2 haftadır babamla konuşmuyordum aynı çatı altında yaşıyoruz ama selam sabah yok bugün işte bu olay çıktığı için geldi konuştu yemedi tabi:)

    hak hukuk güzelde  anlayan kim okuldan geldim sordum kardeşime noldu bişey dedimi ebük babaya diye hayır demiş ebeye iyi etmiş eğer ne yaparlarsa yapsın deseydi eve koymayacaktım annemle zaten aynı görüşteyiz ama baba biraz üçkağıtcı adam eğer hakkımızı almadan emmi üst kata ev yapıyorum derse lanet olsun diycem ve senin dediğin torunluk hakkı diyecem fakat anlarlarsa ne ala benim parada marada gözüm yok geçen sene biz istediğimizde hayır diyince bu sene noldi onlara menfaatçiler şükür arsamız var zaten ev yaparız sorun değil a.qoduklarım insanca yaşamayı bilseler birde insan olduklarının farkında değiller saolasın yorumun için


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noel_baba
    noel_baba's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    yaşın kaç bilmiyorum ..bölümünü bilmiyorum ama üni okuyosun ..3-5 seneye sen de ayrılırsın evden ..sabırda bi imtihandır dalan :) ..ebük dötmüş ..amcanda dötoburmuş diyecek pek bişi bulamıyorum yani ..babanda onlara karşı bişi diyemiyosa ..sbr de sbr :) ..derslerine kas ..insan meşkul olunca bu tür şyleri unuturmuş :)

    Kral nerde diye Sorma. SENde ..BENde ..SİZde ..Onda Çıplak giyen kral olur ..Taç giyen oturur tahtına::. Emeğe Saygı ..kürtaja hayır!! Soruya bak: Dünyaya Tekrar Gelseniz Ne Yaparsınız ? E dedim ben; Eminim herkez yine aynı şeyi yapar aynı şeyi yaşardı... Hani sözüm ona; ..Ben siktiğim eşşeğin huyunu bilmem mi? die ...E sen söyle bilmem mi usta :)
Toplam Hit: 936 Toplam Mesaj: 4