folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Ev Teli İle Nete Girmek Nasıl Oluyor?



Ev Teli İle Nete Girmek Nasıl Oluyor?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    havadan dolayı elektirikler arıza yapıyor bu sıralar.telefon kablosu ile nete girmek varmı ttnenet hizmetlerinde.kullanan varmı acaba. eski 56 k modemmi gerekiyor bunun icin.? leptopa nasıl olur.zor iş demek


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    sansar55 bunu yazdı:
    -----------------------------

    havadan dolayı elektirikler arıza yapıyor bu sıralar.telefon kablosu ile nete girmek varmı ttnenet hizmetlerinde.kullanan varmı acaba. eski 56 k modemmi gerekiyor bunun icin.? leptopa nasıl olur.zor iş demek


    -----------------------------

    Dial up mu diyon. ooo TBTyi açana kadar offf, hiç deneme tel bulututtan gir daha iyi. 500 mb 9 lira. ya da 250 mb 9 liraydı heral :F

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    http://www.ttnet.com.tr/web/235-1200-1-1/tur/evde_ttnet/baglanti_cesitleri_-_dial-up/nedir


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    joe_black bunu yazdı:
    -----------------------------

    sansar55 bunu yazdı:
    -----------------------------

    havadan dolayı elektirikler arıza yapıyor bu sıralar.telefon kablosu ile nete girmek varmı ttnenet hizmetlerinde.kullanan varmı acaba. eski 56 k modemmi gerekiyor bunun icin.? leptopa nasıl olur.zor iş demek


    -----------------------------

    Dial up mu diyon. ooo TBTyi açana kadar offf, hiç deneme tel bulututtan gir daha iyi. 500 mb 9 lira. ya da 250 mb 9 liraydı heral :F


    ----------------------------

    hat avea onun fiatlari nasil bu konudada hiç bilgim yok.fiat her ay veriliyormu


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    sansar55 bunu yazdı:
    -----------------------------

    joe_black bunu yazdı:
    -----------------------------

    sansar55 bunu yazdı:
    -----------------------------

    havadan dolayı elektirikler arıza yapıyor bu sıralar.telefon kablosu ile nete girmek varmı ttnenet hizmetlerinde.kullanan varmı acaba. eski 56 k modemmi gerekiyor bunun icin.? leptopa nasıl olur.zor iş demek


    -----------------------------

    Dial up mu diyon. ooo TBTyi açana kadar offf, hiç deneme tel bulututtan gir daha iyi. 500 mb 9 lira. ya da 250 mb 9 liraydı heral :F


    ----------------------------

    hat avea onun fiatlari nasil bu konudada hiç bilgim yok.fiat her ay veriliyormu


    -----------------------------

    faturalı hat : http://www.avea.com.tr/tr/sta/bireysel/paketler/cepten_netpaket.shtml?pagemenu=paketler.internet.ceptennetpaket

    faturasız hat ; http://www.avea.com.tr/tr/sta/bireysel/paketler/cepten_netpaket.shtml?pagemenu=paketler.internet.ceptennetpaket

     

    edit:farkkettim de linkler aynı :D

Toplam Hit: 828 Toplam Mesaj: 5