Evanescence İstanbul"A Geliyormuş

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    schumimesut
    schumimesut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2002
    Erkek
    oyle duydum ne kadar dogru?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    schumimesut
    schumimesut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2002
    Erkek
    bilen yok mu yaw ona gore ist gidip bilet alacam yaaaa
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bukalemun
    bukalemun's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    istanbul'a gelemezler heralde duyduğuma göre evanescence dağılmış :( 


    There is no life without struggle
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    schumimesut
    schumimesut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2002
    Erkek
    ben ist gelecekmis dye duydum avrupa turnesine cıkacaklarmıs
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dipLoit
    dipLoit's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    gitarist ayrildi ama tam olarak dagildilarmi bilmiyorum.

    bir imzam bile yok
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TFeX
    TFeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2005
    Erkek
    bennde ööle bişiler duyynuştum...

    MeVzU BaHiS VaTaNsA, GeRiSi TeFeRRuaTTıR
Toplam Hit: 948 Toplam Mesaj: 6