Evdeki İnternet Trafiğini Kısıtlamak.
-
Evde zyxel marka bir modemim var abim wireless üzerinden bağlanıyor bende normal LAN kablosu üzerinden bağlanıyorum.Fakat ben oyun oynarken abim facebook'tan vs. video falan izlediğinde benim oyun pingim birden 800-900'e fırlıyor doğal olarak.Ben abimin makinaya giden miktarda kesinti yaparak ben oynarken video izlese bile oyunu engellemesin istiyorum modemde bunun için nereyi değiştirmem lazım. Modemde Qos,Nat ve benzeri bir çok ayar var.
-
netlimitter
ver 15 kb down :D beklesin dursun
-
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------
netlimitter
ver 15 kb down :D beklesin dursun
-----------------------------ama onu anlar geçenlerde kurduydum :D anladı bide dayak yedik üstüne
-
Ha sen uzaktan olanını istiyorsun, ağbinin makineye dokunmadan... Aynı sorun bendede var lakin benim bildiğim kablolu bağlanan wireless e oranla daha iyi yükleniyor nete. Bende wirelessteyim arkadaş kabloda, fıtık ediyor beni...
-
mescarine bunu yazdı:
-----------------------------
Ha sen uzaktan olanını istiyorsun, ağbinin makineye dokunmadan... Aynı sorun bendede var lakin benim bildiğim kablolu bağlanan wireless e oranla daha iyi yükleniyor nete. Bende wirelessteyim arkadaş kabloda, fıtık ediyor beni...
-----------------------------araştırmalarım sonucu bandwith management diye bi özellik varmış modemimde onu buldum :F onu kurcalayacam hacı Bf 2 'de tam operasyonun ortasında ateş edemiyorum vuruyolar ayar oldum bi şekilde engellemem lazım :D
-
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------
netlimitter
ver 15 kb down :D beklesin dursun
-----------------------------ama onu anlar geçenlerde kurduydum :D anladı bide dayak yedik üstüne
-----------------------------22 yaşında mı yedin :|
-
Stargazer bunu yazdı:
-----------------------------
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------
netlimitter
ver 15 kb down :D beklesin dursun
-----------------------------ama onu anlar geçenlerde kurduydum :D anladı bide dayak yedik üstüne
-----------------------------22 yaşında mı yedin :|
-----------------------------valla abim için yaş farketmiyor :F sağolsun her yaşta döver
-
Bu netlimiter ağ daki pc lerede müdehale edebiliyomuyuz? bende point blank kasıyorum vakit oldukça akşamları ama ping çok zortluyo, 1 kişiyle paylaşıyorum zaten biraz onu azaltmam gerekiyo, bu arada modem de bende.. Alternatif programlar da olabilir.
-
TxT bunu yazdı:
-----------------------------
Bu netlimiter ağ daki pc lerede müdehale edebiliyomuyuz? bende point blank kasıyorum vakit oldukça akşamları ama ping çok zortluyo, 1 kişiyle paylaşıyorum zaten biraz onu azaltmam gerekiyo, bu arada modem de bende.. Alternatif programlar da olabilir.
-----------------------------net limiterla ağdakilere müdahale edilmiyo anca o adamın makinayada kurucan netlimiterı öyle çalışıyo.
-
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------Stargazer bunu yazdı:
-----------------------------
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------
netlimitter
ver 15 kb down :D beklesin dursun
-----------------------------ama onu anlar geçenlerde kurduydum :D anladı bide dayak yedik üstüne
-----------------------------22 yaşında mı yedin :|
-----------------------------
-----------------------------:D
valla abim için yaş farketmiyor :F sağolsun her yaşta döver
