Eve Sinema Sistemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    arkadaşlar eve dvd filmler için filan ses sistemi almak istiyoruz tv bu ürün http://www.cimri.com/arcelik-82-sb-hd-pvr-32-lcd-tv alacağımız ürün ise  http://www.hepsiburada.com/Liste/lg-ht-806th-ev-sinema-sistemi/ProductDetails.aspx?productId=evlght806th&categoryId=152492 bunu düşünüyoruz bir de bizim dvd var acaba bu ses sisteminin recieveri olmadan dvd ye bağlayarak bu hoparlörleri kullanabilir miyiz ya da tek tek kabin alsak kullanabilir miyiz? diğer bir sorumsa televizyon ile ses sistemi uyum sağlar mı? tv de giriş varda bir sürü pek anlamam ses sistemlerinden


    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    ya ben pek anlamam ama bizim peder baya bilen insan neyse şöyle olması gerekiyo dvd'yle ekran arasında dijital bi kablo olur görüntüyü ordan alırsın zaten dvd'de ses çıkışları vardır ses sistemine bağlamak için yani recieveri ye gerek yok illa onu alcaksın diye bişey yok


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    DaSpOnGe bunu yazdı:
    -----------------------------

    ya ben pek anlamam ama bizim peder baya bilen insan neyse şöyle olması gerekiyo dvd'yle ekran arasında dijital bi kablo olur görüntüyü ordan alırsın zaten dvd'de ses çıkışları vardır ses sistemine bağlamak için yani recieveri ye gerek yok illa onu alcaksın diye bişey yok


    -----------------------------

    7 tane çıkış var dvd'de 3 yukarıda 3 altta bir de yanında tek var biz işte lg 806 ht düşünüyoruz onun için de reciever var yani set içinde alacağız ama gerekmediğine emin misiniz recievere tek tek kalietli hoparlör veya kabin önerebilir misin hocam?


    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enicma
    enicma's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    zaten linkte vermiş olduğun lg ev sinema sistemi gayet seni tatmin ede bilecek bir sistem bence hiç uğraşma recevier hdmı çıkışı var direk hdmı çıkışı ile tvye bağlarsan zaten tv seni otomatik yönlendiriyon av1 veya diğer uygulamalarında otomatik ayarlıyor kendini uğraşmazsın yok ben tek tek alıcam diyor isen zaten işin espirisi recevier da sesin derinliğini nerde hangi kolona sesi vereceğini o belirliyor bu recevir yerine başka birsey kullanıcaksan bütün hoparlörlerin toplam watt toplam hoparlörlerin ohm direnc değerlerine bak aktifsubwooferın watt ve ohmuna bak 4ohm 8 ohm 2 ohm alıcagın recevier çıkışlarıda buna uygun olsun gidip 4 ohm kolona 8 ohm zottirik bir ev anfisi kullanırsan ya recevier çıkısını yakarsın yada hoparlörü yakarsın birde istediğin kalitede ses alamazsın

    lcd tv de arçelik tv alıcağına ya samsung al yada lg ufak olsun kaliteli olsun arçelik alıcağına paranı dilenciye sadaka olarak ver hiç olmazsa sevaba girersin o tv alırsan küfür etmekten başka birsey yapmazsın şimdiden kolaygelsin :) fazla açıklayıcı bilgi veremedim kusura bakma

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    rapidhacker550 bunu yazdı:
    -----------------------------

    DaSpOnGe bunu yazdı:
    -----------------------------

    ya ben pek anlamam ama bizim peder baya bilen insan neyse şöyle olması gerekiyo dvd'yle ekran arasında dijital bi kablo olur görüntüyü ordan alırsın zaten dvd'de ses çıkışları vardır ses sistemine bağlamak için yani recieveri ye gerek yok illa onu alcaksın diye bişey yok


    -----------------------------

     

    7 tane çıkış var dvd'de 3 yukarıda 3 altta bir de yanında tek var biz işte lg 806 ht düşünüyoruz onun için de reciever var yani set içinde alacağız ama gerekmediğine emin misiniz recievere tek tek kalietli hoparlör veya kabin önerebilir misin hocam?


    -----------------------------

    ya hacı şimdi alcağınız sistemi bilmiyorum receiver'dan kastın pclerdeki gibi bass'ta toplanır speakerler ordan tek kablo gider takcağın yere böyle bişeyse zaten dvd nin arkasında yazar ama yok değilse hepsi bağlanması gerekiyosa amfi gibi bişey gerekiyo bizdeki sistem öyle amfinin arkasında her input ta yazıyo hatta arka sağ arka sol arka orta gibi gibi

    he bizde evde özel yapım, özel yapım derkende kabinleri seçtik felan çok titretmesin felan fistan diye

    ama sinema sistemini benim peder gibi yapabilirsiniz plazma alcam diye gidip projektör perde felan :W


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    enicma bunu yazdı:
    -----------------------------

    zaten linkte vermiş olduğun lg ev sinema sistemi gayet seni tatmin ede bilecek bir sistem bence hiç uğraşma recevier hdmı çıkışı var direk hdmı çıkışı ile tvye bağlarsan zaten tv seni otomatik yönlendiriyon av1 veya diğer uygulamalarında otomatik ayarlıyor kendini uğraşmazsın yok ben tek tek alıcam diyor isen zaten işin espirisi recevier da sesin derinliğini nerde hangi kolona sesi vereceğini o belirliyor bu recevir yerine başka birsey kullanıcaksan bütün hoparlörlerin toplam watt toplam hoparlörlerin ohm direnc değerlerine bak aktifsubwooferın watt ve ohmuna bak 4ohm 8 ohm 2 ohm alıcagın recevier çıkışlarıda buna uygun olsun gidip 4 ohm kolona 8 ohm zottirik bir ev anfisi kullanırsan ya recevier çıkısını yakarsın yada hoparlörü yakarsın birde istediğin kalitede ses alamazsın

    lcd tv de arçelik tv alıcağına ya samsung al yada lg ufak olsun kaliteli olsun arçelik alıcağına paranı dilenciye sadaka olarak ver hiç olmazsa sevaba girersin o tv alırsan küfür etmekten başka birsey yapmazsın şimdiden kolaygelsin :) fazla açıklayıcı bilgi veremedim kusura bakma


    -----------------------------

    4 senedir arçelik tv yi kullanıyoruz herhangi bir şikayetimiz yok ayrıca lg beko ve arçelik bunların yerleri üretimi aynı hepsini lg üretiyordu hala öyle mi bilmiyorum bunu söyleyen fabrikada ki tanıdığımız ha sadece senin ki mark tutkunluğu TV KONUSUNDA diyorum ama sene 2011-2012 şimdi işler nasıl bilemem o zamanlar baya araştırmıştım


    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    casey
    casey's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2010
    Erkek

    Hayallerimi çaldın :D


    Zamanı durduramazsın.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    Sorun ne anlamadım ? lcd tv,yi hdmi ile ev sineması sistemine bağlaman yeterli ?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    bence önce tv yi değişin o ne la öle laptop ekran çözünürlüğü var tv de =)


    destination@tahribat.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enicma
    enicma's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    rapidhacker550

     

    arkadaşım panel üretmek ve kullanmakla iş bitmişmi oluyor o paneli çoşturacak olan etkenlerden bir tanesi  mainboard bugüne kadar arçeliğin pclerinden tut tvleri+müziksetleri olsun bir cacığa yaramıyor ben gördüğüme bakarım kulaktan dolma laflara bakmam eğer sen bir samsung bir lg bir panasonic veya bir mitsubishi gibi cihazlarla arçelik ve bekoyu kıyaslıyor isen dicek bir lafım yok herkezin kendi görüsü birde panel demişsin lg samsung panasonic kendi teknolojilerini kullanırken arçelik ve beko nerde toplama mainboard var onları kullanıyor bana arçeliğin ürettiği bir tane entegreyi veya devreyi  söylermisin ? tv ve ev sinema sistemleri eğlence işidir izlerken keyif alıcaksın haz duyacak bunlar tamamen benim kendi düsüncem sana inat olsun diye yazmadım sakın yanlış anlama ha şunda hem fikir olabiliriz yerli üretimimizi kalkındırmak için ala biliriz ama sağolsun arçelik ve beko teknoloji devi şirketlerden daha uçuk rakamlara satıyolar neyse bu konularda daha uzman olan arkadaşlarım vardır ben sadece görmüş olduğum ve yaşamış oldugum tecrübelerden alıntı yaparak yazdım kolaygelsin

Toplam Hit: 1317 Toplam Mesaj: 10