Eve Sinema Sistemi
-
arkadaşlar eve dvd filmler için filan ses sistemi almak istiyoruz tv bu ürün http://www.cimri.com/arcelik-82-sb-hd-pvr-32-lcd-tv alacağımız ürün ise http://www.hepsiburada.com/Liste/lg-ht-806th-ev-sinema-sistemi/ProductDetails.aspx?productId=evlght806th&categoryId=152492 bunu düşünüyoruz bir de bizim dvd var acaba bu ses sisteminin recieveri olmadan dvd ye bağlayarak bu hoparlörleri kullanabilir miyiz ya da tek tek kabin alsak kullanabilir miyiz? diğer bir sorumsa televizyon ile ses sistemi uyum sağlar mı? tv de giriş varda bir sürü pek anlamam ses sistemlerinden
-
ya ben pek anlamam ama bizim peder baya bilen insan neyse şöyle olması gerekiyo dvd'yle ekran arasında dijital bi kablo olur görüntüyü ordan alırsın zaten dvd'de ses çıkışları vardır ses sistemine bağlamak için yani recieveri ye gerek yok illa onu alcaksın diye bişey yok
-
DaSpOnGe bunu yazdı:
-----------------------------
ya ben pek anlamam ama bizim peder baya bilen insan neyse şöyle olması gerekiyo dvd'yle ekran arasında dijital bi kablo olur görüntüyü ordan alırsın zaten dvd'de ses çıkışları vardır ses sistemine bağlamak için yani recieveri ye gerek yok illa onu alcaksın diye bişey yok
-----------------------------7 tane çıkış var dvd'de 3 yukarıda 3 altta bir de yanında tek var biz işte lg 806 ht düşünüyoruz onun için de reciever var yani set içinde alacağız ama gerekmediğine emin misiniz recievere tek tek kalietli hoparlör veya kabin önerebilir misin hocam?
-
zaten linkte vermiş olduğun lg ev sinema sistemi gayet seni tatmin ede bilecek bir sistem bence hiç uğraşma recevier hdmı çıkışı var direk hdmı çıkışı ile tvye bağlarsan zaten tv seni otomatik yönlendiriyon av1 veya diğer uygulamalarında otomatik ayarlıyor kendini uğraşmazsın yok ben tek tek alıcam diyor isen zaten işin espirisi recevier da sesin derinliğini nerde hangi kolona sesi vereceğini o belirliyor bu recevir yerine başka birsey kullanıcaksan bütün hoparlörlerin toplam watt toplam hoparlörlerin ohm direnc değerlerine bak aktifsubwooferın watt ve ohmuna bak 4ohm 8 ohm 2 ohm alıcagın recevier çıkışlarıda buna uygun olsun gidip 4 ohm kolona 8 ohm zottirik bir ev anfisi kullanırsan ya recevier çıkısını yakarsın yada hoparlörü yakarsın birde istediğin kalitede ses alamazsın
lcd tv de arçelik tv alıcağına ya samsung al yada lg ufak olsun kaliteli olsun arçelik alıcağına paranı dilenciye sadaka olarak ver hiç olmazsa sevaba girersin o tv alırsan küfür etmekten başka birsey yapmazsın şimdiden kolaygelsin :) fazla açıklayıcı bilgi veremedim kusura bakma
-
rapidhacker550 bunu yazdı:
-----------------------------
DaSpOnGe bunu yazdı:
-----------------------------
ya ben pek anlamam ama bizim peder baya bilen insan neyse şöyle olması gerekiyo dvd'yle ekran arasında dijital bi kablo olur görüntüyü ordan alırsın zaten dvd'de ses çıkışları vardır ses sistemine bağlamak için yani recieveri ye gerek yok illa onu alcaksın diye bişey yok
-----------------------------7 tane çıkış var dvd'de 3 yukarıda 3 altta bir de yanında tek var biz işte lg 806 ht düşünüyoruz onun için de reciever var yani set içinde alacağız ama gerekmediğine emin misiniz recievere tek tek kalietli hoparlör veya kabin önerebilir misin hocam?
-----------------------------ya hacı şimdi alcağınız sistemi bilmiyorum receiver'dan kastın pclerdeki gibi bass'ta toplanır speakerler ordan tek kablo gider takcağın yere böyle bişeyse zaten dvd nin arkasında yazar ama yok değilse hepsi bağlanması gerekiyosa amfi gibi bişey gerekiyo bizdeki sistem öyle amfinin arkasında her input ta yazıyo hatta arka sağ arka sol arka orta gibi gibi
he bizde evde özel yapım, özel yapım derkende kabinleri seçtik felan çok titretmesin felan fistan diye
ama sinema sistemini benim peder gibi yapabilirsiniz plazma alcam diye gidip projektör perde felan :W
-
enicma bunu yazdı:
-----------------------------
zaten linkte vermiş olduğun lg ev sinema sistemi gayet seni tatmin ede bilecek bir sistem bence hiç uğraşma recevier hdmı çıkışı var direk hdmı çıkışı ile tvye bağlarsan zaten tv seni otomatik yönlendiriyon av1 veya diğer uygulamalarında otomatik ayarlıyor kendini uğraşmazsın yok ben tek tek alıcam diyor isen zaten işin espirisi recevier da sesin derinliğini nerde hangi kolona sesi vereceğini o belirliyor bu recevir yerine başka birsey kullanıcaksan bütün hoparlörlerin toplam watt toplam hoparlörlerin ohm direnc değerlerine bak aktifsubwooferın watt ve ohmuna bak 4ohm 8 ohm 2 ohm alıcagın recevier çıkışlarıda buna uygun olsun gidip 4 ohm kolona 8 ohm zottirik bir ev anfisi kullanırsan ya recevier çıkısını yakarsın yada hoparlörü yakarsın birde istediğin kalitede ses alamazsın
lcd tv de arçelik tv alıcağına ya samsung al yada lg ufak olsun kaliteli olsun arçelik alıcağına paranı dilenciye sadaka olarak ver hiç olmazsa sevaba girersin o tv alırsan küfür etmekten başka birsey yapmazsın şimdiden kolaygelsin :) fazla açıklayıcı bilgi veremedim kusura bakma
-----------------------------4 senedir arçelik tv yi kullanıyoruz herhangi bir şikayetimiz yok ayrıca lg beko ve arçelik bunların yerleri üretimi aynı hepsini lg üretiyordu hala öyle mi bilmiyorum bunu söyleyen fabrikada ki tanıdığımız ha sadece senin ki mark tutkunluğu TV KONUSUNDA diyorum ama sene 2011-2012 şimdi işler nasıl bilemem o zamanlar baya araştırmıştım
-
Hayallerimi çaldın :D
-
Sorun ne anlamadım ? lcd tv,yi hdmi ile ev sineması sistemine bağlaman yeterli ?
-
bence önce tv yi değişin o ne la öle laptop ekran çözünürlüğü var tv de =)
-
arkadaşım panel üretmek ve kullanmakla iş bitmişmi oluyor o paneli çoşturacak olan etkenlerden bir tanesi mainboard bugüne kadar arçeliğin pclerinden tut tvleri+müziksetleri olsun bir cacığa yaramıyor ben gördüğüme bakarım kulaktan dolma laflara bakmam eğer sen bir samsung bir lg bir panasonic veya bir mitsubishi gibi cihazlarla arçelik ve bekoyu kıyaslıyor isen dicek bir lafım yok herkezin kendi görüsü birde panel demişsin lg samsung panasonic kendi teknolojilerini kullanırken arçelik ve beko nerde toplama mainboard var onları kullanıyor bana arçeliğin ürettiği bir tane entegreyi veya devreyi söylermisin ? tv ve ev sinema sistemleri eğlence işidir izlerken keyif alıcaksın haz duyacak bunlar tamamen benim kendi düsüncem sana inat olsun diye yazmadım sakın yanlış anlama ha şunda hem fikir olabiliriz yerli üretimimizi kalkındırmak için ala biliriz ama sağolsun arçelik ve beko teknoloji devi şirketlerden daha uçuk rakamlara satıyolar neyse bu konularda daha uzman olan arkadaşlarım vardır ben sadece görmüş olduğum ve yaşamış oldugum tecrübelerden alıntı yaparak yazdım kolaygelsin
