

Evimdeki Wireless Ağda Aynı Anda İki Bilgisayar Bağlantısı Sorunu
-
Sayın mürit ve mürideler,
Wireless var, masaüstü ve laptop ile bağlantı kurunca sürekli bağlantı kopuyor. Ve bazen bağlantı düşük hızda devam ediyor.
Bunun sebebi nedir? Ben iki bilgisayarın da kendini patron görmesine bağlıyorum. Bu DNS sorununu nasıl düzeltirim?
Toplam Hit: 900 Toplam Mesaj: 1