

Excel De Eğer İşlemi Hakkında Soru
-
Hocalar Üniversite vize ödev ve finallerle ilgili bir sayfa yaptım her birinin yüzdeliklerini vs alıyor. Herşeyi hallettim fakat bu =EĞER'li kısımda takıldım. Şimdi öğrenci Matematik dersinden 4 alırsa AA aldınız desin. 3,5 alırsa BA aldınız desin. Bunu bir sütun içinde yapmak istiyorum nasıl yapabilirim
-
hocalar excel bilen yokmu buna benzer bir kaç sorum daha var
-
Basit bi örnekle hemen gösteriyorum
=EĞER(A1
=EĞER(A1<4,5;100;300)
A1 4,5 dan küçükse 1.durum 100 yazar
Küçük değilse 2.durum 300 yazar
Yazı yazdırmak içinse
=EĞER(A1<100;"Ali";"Veli")
A1 100 den küçükse ali yazar değilse veli yazar
-
=EĞER(A1=4;"AA";EĞER(A1=3,5;"BA"))
bu kodla da istediğin değer de istediğinin yazmasını sağlayabilirsin anca A1 in 4 le 3.5 arasında ne not vereceğini di tek tek ayarlamalasını,
3,5<A1<4;"AA" gibi, böylece 3,5 le 4 arasını da AA görür
-
Pi0T13 bunu yazdı:
-----------------------------
=EĞER(A1=4;"AA";EĞER(A1=3,5;"BA"))
bu kodla da istediğin değer de istediğinin yazmasını sağlayabilirsin anca A1 in 4 le 3.5 arasında ne not vereceğini di tek tek ayarlamalasını,
3,5<4;"AA" gibi, böylece 3,5 le 4 arasını da AA görür
-----------------------------hocam çok saolasın
-
HanDsomE bunu yazdı:
-----------------------------
Pi0T13 bunu yazdı:
-----------------------------
=EĞER(A1=4;"AA";EĞER(A1=3,5;"BA"))
bu kodla da istediğin değer de istediğinin yazmasını sağlayabilirsin anca A1 in 4 le 3.5 arasında ne not vereceğini di tek tek ayarlamalasını,
3,5<4;"AA" gibi, böylece 3,5 le 4 arasını da AA görür
-----------------------------hocam çok saolasın
-----------------------------Eywallah kardeşim ne demek